Hop til indhold
  • 0

Aktivering af FB med sluk alt


Lennarth Smed
 Share

Spørgsmål

13 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

IHCastrup skrev:

Hej, Kan jeg få en kopi af denne FB?
Her den..Den er lavet så den også virker som alm. PIR blok, dvs. hvis du er hjemme så giver den lys i et vist antal minutter.Der er sat en tæller på som registere hvormange gange PIR har været aktiv i løbet af et helt år (dog kun i alarm tilstand), den nulstiller selv ellers kan det gøres via service view.

7-ed97fbb02cc0b836c56e76ab2b51ca20.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

[file name=Alarm.zip size=2884]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Alarm.zip[/file] Så har jeg lavet den FB færdig som tidligere beskrevet.En kort beskrivelse følger her:Skum skal være on og virker kun hvis skum er installeret før PIR virker.Når Alarm = OFF lyser går Udgang lys = ONNår Alarm = ON Blinker Udgang blinkTælleren tæller hver gang PIR = ON når Alarm = ON men fryses i 5 min med mindre Alarm tilstand går OFF i mellem tiden.Tælleren 0 stiller ved årsskiftet. Den gemmer værdien gennem året så man kan se hvormange gang den har været aktiv i Alarm tilstand.Man skal dog være opmærksom på at der kan ikke være to ens udgange på både udgang lys og udgang blink, så hvis der nogen som kan løse dette er de velkommen til at ændre i FB'en.Hvis der ellers er fejl i den så skrive ligen PM til mig igennem ihc-user.dk

Alarm.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Smed skrev:

[file name=Alarm.zip size=2884]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Alarm.zip[/file] Så har jeg lavet den FB færdig som tidligere beskrevet.En kort beskrivelse følger her:Skum skal være on og virker kun hvis skum er installeret før PIR virker.Når Alarm = OFF lyser går Udgang lys = ONNår Alarm = ON Blinker Udgang blinkTælleren tæller hver gang PIR = ON når Alarm = ON men fryses i 5 min med mindre Alarm tilstand går OFF i mellem tiden.Tælleren 0 stiller ved årsskiftet. Den gemmer værdien gennem året så man kan se hvormange gang den har været aktiv i Alarm tilstand.Man skal dog være opmærksom på at der kan ikke være to ens udgange på både udgang lys og udgang blink, så hvis der nogen som kan løse dette er de velkommen til at ændre i FB'en.Hvis der ellers er fejl i den så skrive ligen PM til mig igennem ihc-user.dk
jeg har smidt den op i download sektionen..håber det er OK med dig
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej thomasbldet er helt i orden med mig, jeg har dog fundet et par små fejl i den FB du har lagt i DLDen har jeg rettet i v2 så hvis du kan bytte dem ud skulle det være rent fryd for ihc-uders :D [file name=Alarm_v2.zip size=2939]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Alarm_v2.zip[/file]

Alarm_v2.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

THK skrev:

Kan du ikke lige skrive hvad formål den kan bruges til? F.eks i forhold til 6.2.01.b.
For det første kan sku ikke overskue FB 6.2.01.b. :blink: For det andet skal 6.2.01.b. ikke være tilkoblet et kodetastatur og diverse andre alarm dele?Den FB jeg har lavet har to funktioner.Når "Alarm on = ON" typisk fra en sluk alt funktion aktiveres går Alarm = ON i FB'en og Indgang PIR aktivere indgang blink i x antal min.Når "Alarm off = ON" typisk fra en tænd alt funktion bliver Alarm = ON i FB'en inaktiv og indgang PIR aktivere istedet udgang lys i x antal min.Når jeg kommer hjem igen trykker jeg på tænd alt og alarm = OFF og PIR virker som alm. PIR
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok