Hop til indhold

Donationer


Recommended Posts

Kære Mikkel.

Jeg er forholdsvis ny med IHC Captain - cirka 14 dage på bagen. Jeg kan dog fornemme en følelse i min krop - Glæde og respekt. Glæde ved at bruge IHC Captain og respekt fordi du, Mikkel Skovgaard, har bygget, vedligeholdt og fortsat udvikler dette i din fritid.

Jeg læste en besked på dette forum, som godt nok var af ældre dato, men her nævnte du at kun 7 person havde doneret. Jeg håber dette har været stigende siden, men ihvertfald overfører jeg nu penge til dig - penge for veludført arbejde, samt for at give dig mulighed for fortsat at udvikle, udvide og tilpasse dit system til nye platforme og til vores ønsker. 

TAK....

Venlig hilsen

Lasse Kristensen

(Og ja, der findes andre systemer der kan løfte ens IHC installation, men mig bekendt intet så enkelt plug'n'play venligt system som dette)

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Lasse Fugmann Kristensen skrev:

Kære Mikkel.

Jeg er forholdsvis ny med IHC Captain - cirka 14 dage på bagen. Jeg kan dog fornemme en følelse i min krop - Glæde og respekt. Glæde ved at bruge IHC Captain og respekt fordi du, Mikkel Skovgaard, har bygget, vedligeholdt og fortsat udvikler dette i din fritid.

Jeg læste en besked på dette forum, som godt nok var af ældre dato, men her nævnte du at kun 7 person havde doneret. Jeg håber dette har været stigende siden, men ihvertfald overfører jeg nu penge til dig - penge for veludført arbejde, samt for at give dig mulighed for fortsat at udvikle, udvide og tilpasse dit system til nye platforme og til vores ønsker. 

TAK....

Venlig hilsen

Lasse Kristensen

(Og ja, der findes andre systemer der kan løfte ens IHC installation, men mig bekendt intet så enkelt plug'n'play venligt system som dette)

Mange tak for de meget fine ord - jeg er nu oppe på lidt flere donationer, 20 stykker. Der er dog mange der har sendt mig hardware som de gerne vil have jeg understøtter:
Hue (er lavet)
Heos (er lavet)
Ikea trådfri (er på vej)

Link til kommentar
Del på andre sites

Helt enig med Lasse.

Systemet er meget enkelt i sin GUI, der er support for en masse af det "Nice to Have" vi nørder elsker at lege med. Der er også hurtig respons hvis man har udfordringer.

Jeg har også smidt en donation for det gode arbejde som jeg bruger hver dag (pushover + Sonos). 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok