Hop til indhold

Sonos - Gruppering af enheder


Kasper Sommer
 Share

Recommended Posts

Hej Mikkel,

 

Jeg er ikke klar over om det rent faktisk er muligt eller om det er mit netværk der er udfordringer med.

Når jeg starter en afspilning i alle rum vha. Captain oplever jeg at der er ekko i mellem rummene som om de ikke er startet på samme tid. Dette oplever jeg aldrig når jeg laver en gruppering i SONOS app og starter afspilning derfra.

Derfor kunne det være fedt med mulighed for at lave en gruppe af enheder inden man afspiller.

Gode råd og forslag modtages gerne.

På forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
På 28/1/2018 at 06:27 , Mikkel Skovgaard skrev:

Gruppering er kommet med i den nye version

Er der ikke mulighed for, at hvis der spilles musik i køkkenet og man gerne vil høre samme musik i badeværelset, at man simpelthen kan koble sig på køkkenet (lave gruppe) uden at det påvirker musikken der allerede spiller l andre rum?

Eller er det den der hedder start afspilning i?

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Szafranski skrev:

Er der ikke mulighed for, at hvis der spilles musik i køkkenet og man gerne vil høre samme musik i badeværelset, at man simpelthen kan koble sig på køkkenet (lave gruppe) uden at det påvirker musikken der allerede spiller l andre rum?

Eller er det den der hedder start afspilning i?

Det er svært fordi lige pludselig skal man kunne lave små programmering/makro. Og Sonos er ikke så åben og nemt :(

Jeg undersøger det lige

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok