Hop til indhold
  • 0

Java lort


Bjqrn
 Share

Spørgsmål

Hej 

 

Jeg kom til at update mit java og kan nu ikke komme i kontakt med controller (6.2) for at få den opdateret til nyeste firmware, og fatter ikke beskrivelsen i tråden "java problemer igen igen igen"

Kan det virkeligt passe at man skal sidde med sådan noget lort hver gang det bliver opdateret!!!, kan de da ikke finde ud af og lave det hele på en måde så det bare virker og hvor man ikke skal være urolig for at opdatere noget for så at skulle bruge 2-3 timer på at hitte ud af hvordan man får forbundet skidtet igen arrrrrrrrrrrrrrrg   for fanden da også

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Lige nu, Bjqrn skrev:

Hej 

 

Jeg kom til at update mit java og kan nu ikke komme i kontakt med controller (6.2) for at få den opdateret til nyeste firmware, og fatter ikke beskrivelsen i tråden "java problemer igen igen igen"

Kan det virkeligt passe at man skal sidde med sådan noget lort hver gang det bliver opdateret!!!, kan de da ikke finde ud af og lave det hele på en måde så det bare virker og hvor man ikke skal være urolig for at opdatere noget for så at skulle bruge 2-3 timer på at hitte ud af hvordan man får forbundet skidtet igen arrrrrrrrrrrrrrrg   for fanden da også

og ja ved jeg skulle have opdateret controller fw først og så java, men det er desværre for sent :-( 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
26 minutter siden, Bjqrn skrev:

og ja ved jeg skulle have opdateret controller fw først og så java, men det er desværre for sent :-( 

Du bruger ikke java til at opdatere firmware, der bruger du bare firmware loaderen som jo er en del af installationspakken i LK software. Jeg fik nemlig også lavet denne fejl men kom i tanke om det nok var firmwaren den var gal med og vupti så virkede det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 minutter siden, Benjamin E skrev:

Du bruger ikke java til at opdatere firmware, der bruger du bare firmware loaderen som jo er en del af installationspakken i LK software. Jeg fik nemlig også lavet denne fejl men kom i tanke om det nok var firmwaren den var gal med og vupti så virkede det.

ja men det har jeg prøvet når jeg åbner fw loaderen siger den ingen java installeret og så vil den ingenting

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
15 timer siden, Bjqrn skrev:

fandt en løsning på det, havde en bærbar med ældre java på. som jeg kunne installere ihc software på og opdatere firmware til det nyeste, og nu virker det igen med det nyeste java

Hvis det kun er firmware loaderen du har problemer med, så er det ikke Java som driller, men derimod USB driveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 timer siden, Lars1 skrev:

USB driveren bliver installeret samtidig med at du installer Visual, men den kan også installeres alene. Jeg ved dog ikke hvor du lige hvor du finder driveren uden Visual og alt det andet.

Den ligger på LK´s hjemmeside under support for HW 6.1 controlleren. Men den er såvidt jeg kan se kun til windows 8/7 og ældre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja precis, jag har Win 10 och hade problem med att komma in i Controllern (6.2). Jag frågade då Elko Sverige (som inte längre har support på systemet) och dom skickade då ner en gammal USB Drive som supportade äldre Windows varianter. Denna USB drive fungerade naturligtvis inte. Jag avinstallerade då både Java och Visual och övriga tillhörande program på min dator, startade om datorn, laddade ner Visual igen. Automatiskt laddade då datorn upp en gammal version av Java samt rätt start rutiner. Startade sedan om datorn igen och vips flyter allt på som det skall igen.. :-)

För övrigt vill jag bara tacka er för ett helt fantastiskt forum, utan er hade det jag inte löst ett enda av mina problem då Elkos support har upphört.. :-)

Så nu skall jag försöka lära mig allt om det här, så jag kan supporta mig själv..

Så tack ännu en gång... :-)

 

//Ola

 
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok