Hop til indhold
  • 0

Controller restarter


Andreas Hulsund
 Share

Spørgsmål

Controller restarter hele tiden, det virker som den har havnet i en loop som den ikke kommer seg ut av.
Det blinker for oppstart, og når det kommer ett fast lys som indikerer at controller kjører normalt, så restarter den og det hele gjentar seg.

Dette startet etter at jeg forandret på noen nettverksinnstillinger og restartet i går.
Den har aldri startet igjen etter dette.

Kjører FW 2.7.220 på HW 6.1.

Kommer i kontakt med controller med Firmware loader, men ikke via noen andre muligheter.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
1 time siden, Andreas Hulsund skrev:

Er det ikke mulig å resette controller tilbake til fabrikksinnstillinger?

Der ligger nogle forskellige reset firmware her på boardet, men ingen af dem sletter programmet mig bekendt, eller nulstiller netværks konfigurationen. Dit problem er at din controller ikke køre længe nok til at du kan komme ind og ændre konfigurationen. Jeg tvivler på det er din netværks ændring som er skyld i dette, men hvis det er, burde du kunne løse det problem ved at fjerne netværks kablet.

Din video viser desværre ikke hvilken aktivitet der er på net indgang. Hvis der er meget aktivitet her lige før controlleren genstarter, kan det tyde på at der er noget udefra som poller controlleren voldsomt. En HW 6.1 controller er rimelig overfølsom over for dette, og vil genstarte ofte hvis der er meget net trafik til den.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Lige nu, Lars1 skrev:

Der ligger nogle forskellige reset firmware her på boardet, men ingen af dem sletter programmet mig bekendt, eller nulstiller netværks konfigurationen. Dit problem er at din controller ikke køre længe nok til at du kan komme ind og ændre konfigurationen. Jeg tvivler på det er din netværks ændring som er skyld i dette, men hvis det er, burde du kunne løse det problem ved at fjerne netværks kablet.

Ja, jeg tviler også på at det er nye innstillinger for nettverket som er problemet, det er nok bare tilfeldig at skjedde etter forandring av de innstilligene.

Jeg har resatt den og fjernet TP og USB ved oppstart for å se om det hjelper, men det utgjør ingen forskjell.
Jeg skal se om jeg finne de reset firmware som du snakker om å gi det ett forsøk.

Jeg har to strømforsyninger, men jeg testet allikevel det du nevnte uten hell.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok