Hop til indhold
  • 0

Nilan 600 ventilation koblet på ihc


stigp
 Share

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
1 time siden, Henning Pedersen skrev:

Prøv at kontrollerer din dokumentation af anlægget, der er ofte to indgange som kan "kortsluttes" for forcering af anlægget.

Ikke hvis det er et Nilan 600 comfort anlæg. så har den CTS 602 styring ligesom de andre anlæg, og skal forbindes via Modbud (RS486 mener jeg den hedder). Nilan/Lk har lavet en temmelig dyr løsning med en ekstra PLC. Det er det eneste færdige produkt der findes. Og det er komplet idiotisk, da det bør kunne gøres langt mere simpelt, når det bare er ventilations hastigheden man vil styre.

 

1 time siden, stigp skrev:

Er der nogen der har erfaring med at koble et Nilan anlæg på IHC?

Jeg kunne godt tænke mig at man lige kunne give anlægget et boost når man f.eks. går i bad.

Er der ikke fugt styring i dit anlæg? I så fald burde den netop selv booste ved bad. Det gør mit Nilan 300LR comfort. Du kan selv sætte kriterierne for, hvilken fugtprocent den skal styre på. Men som standard virker det lidt. Under 45% kører den lav hastighed. Og du kan angive hastigheden for lav fugt. Men høj fugt kan du ikke muddeilbart sætte hastighed for. Det skal angives på hovedmenuen.
I fugt menuen er også en tid.. Det er totalt gakket at man skal sætte en tid den skal køre høj, for det burde jo netop være afhængig af fugten.

Har du ikke fugtstyring i dit anlæg, så kan du af gode grunde ikke finde menuen i panelet.   

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 18/2/2017 at 11:09 , stigp skrev:

Hvordan kan man se om man har fugtstyring på anlægget? Jeg synes ikke umiddelbart der sidder nogen censor eller der er noget i menuerne

Er det en CTS602 styring du har? Du burde kunne finde fugt menuen, når du bladre ned af. Men hvis dit anlæg ikke har en fugt sensore, så har du heller ikke menu punktet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok