Hop til indhold
  • 0

Wireless lampeudtag problem


digibox
 Share

Spørgsmål

Hej folkens. 

 

Jeg har tidligere idag monteret 5 nye daxtor spots med led lyskilder. 

Det sidder monteret i et wireless lampeudtag med dertilhørende underlag. 

Har programmeret vores ene Batteritryk til control link på nederste tangent. 

Kan så se her nu, at den første lyskilde i serien lyser svagt. De andre er slukket. 

 

Hvad kan der være galt?

Har samme opsætning med ens spots og lyskilder (9 stk) monteret i køkkenet, og der er intet problem. 

 

 

Vh Christian 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

En tilføjelse. 

Når jeg så tænder for lyset (5 spots ialt.) så tænder det første spot op og så med lidt forskinkelse kommer de 4 sidste. 

Hvis så jeg slukker igen, så slukker alle 5 helt, på en gang. Og så går der nogle sekunder hvor de er helt slukket, og derefter tænder det første op igen i meget lav styrke. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det står på den som du skriver så er det en af de nye ver2, og dermed burde kunne dæmpe LED uden videre.

Du kan prøve at ændre indstillingerne så den ikke kører i auto mode, eller du kan prøve med en dimbob, eller lign. "modstand".

Du kan også prøve at montere en alm. halogen i en af spots og se om den så dæmper fint. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Der lyder til at der 2 ting i det.

Inde i visual, under lampeudtaget - Avanceret skal du prøve at ændre Belastningstype fra automatisk til RC eller RL. Det burde eliminere det med at den tænder ujævnt. Det har jeg tidligere haft succes med.

Minimumsbelastningen er for lav. Der skal sættes en forbelastning ind, eks en Dimbob fra Nordtronic, det ta'r den krybespænding der opstår når de er slukket.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har i dag forsøg at tilslutte en lampe til et loftudtag med en SW version 1.05a udtag. Ledningerne blev tilsluttet N og pil symbol. Når kontakten tændes, lyser lampen. Når kontakten slukkes lyser lampen med et svagt lys (halogen pærer) eller blinker (alm lys pærer). Jeg vil naturligvis gerne have at lampen slukker helt. Er det muligt og hvordan?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok