Hop til indhold

SMS Modem Initialisering


Recommended Posts

Har et SMS Modem, som bare står og blinker i Antenne og Sim. Ok lyser fast. 

 

Med ca. 30 sekunders mellemrum, er det som om at det mister strømmen, dioderne fader ned, så klikker det og starter forfra. Kan se inde i modelet er der en diode der blinker Orange. 

 

Har prøvet at montere det på 2 forskellige controllere, med samme resultat, har prøvet 2 simkort af nyere dato. 

 

Når jeg kigger i admin står den bare således. Nogen der har et bud på hvad man kan gøre herfra ? Controlleren kører nyeste fw, det er en v6.1, den anden jeg har prøvet på er en 6.2 med nyeste fw.

Skærmbillede 2016-12-17 kl. 11.51.14.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
3 timer siden, MIchael Bach skrev:

Har i mellemtiden snakket med LK, som siger det er et generelt problem, hvis det har stået tændt for længe uden simkort. Så laver det en Buffer Overflow pga. log filen bliver fyldt op. Og det eneste der er at gøre, er at ombytte modemet, så det er sendt ned til ombytning. 

Det lyder da helt gakket.. Selvom det selvfølgelig ikke giver mening med et sms modem uden simkort, så synes jeg da det er en rimelig alvorlig brøler.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok