Hop til indhold

Log på administrator med Win10/edge problemer


Recommended Posts

Efter at min gamle pc er brændt af og jeg har købt en ny der kører Win10 med Microsoft edge som browser, kan jeg ikke logge ind på en ny ihc controller via usb. Den laver bare google søgning osv

Jeg har både prøvet at skrive usb, http.//usb mm i browseren uden held, samt prøvet i google chrome og Firefox. Men intet hjælper.

Jeg har checket at lk usb driver er installeret og det spiller også.

Jeg har desuden opdateret firmwaren i controlleren, så der er forbindelse mellem pc og controller

Hvad gør i andre for at nå administrator delen via USB ? Det er en helt ny controller, så jeg skulle gerne ind og rette den til i admin delen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det korrekte link er: http://usb

Hvis det ikke virker, kan det være at din hosts fil ikke er opdateret korrekt. Det kan du undersøge ved at gå i en kommandoprompt og skrive: ping usb

hvis det skriver svar fra XXX er det ok, men skriver den at den ikke kan finde noget, kan du geninstallere driveren med administrative rettigheder..

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er det link du skrev jeg bruger, kan se jeg har skrevet forkert herinde.

Når jeg pinger den, siger den at den har sendt og modtaget 4 pakker, med 0% loss. 

Så der burde være hul igennem, hvilket jeg også regnede med, da jeg kunne opdatere firmwaren i den.

Det må være browseren der laver balladen.

Kan man på en måde tilgå usb uden om browseren feks ?

Link til kommentar
Del på andre sites

JAVA kommer først i spil når du forsøger at åbne administrator, service view eller tilsvarende. JAVA er ikke i spil når du bare vil se IHC controllerens web forside.

Eftersom du har problemet på alle browser, og du ikke har noget pakke tab når du pinger USB, så er jeg lidt blank over for hvor problemet ligger.

  1. Har du nogen firewall på din PC, udover standard windows FW?
  2. Har du andre USB enheder tilsluttet, som kunne tænkes at bruge samme metode som LK's IHC, så det rent faktisk ikke er IHC controlleren du pinger?
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 9 months later...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok