Hop til indhold
  • 0

IHC dimmer uni 400 vs IHC wireless lysdæmper 250W


Jason_Hill
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg skal til at lave noget lys-dæmpning og har kigget på en masse forskellige tråde herinde, men mangler lige noget fast afklaring.

det jeg har forstået er at den fortrådet lysdæmpers ulempe er at den skal bruge 4 24V udgangen i henhold til tænd/sluk samt scenarie styring.

Med den wireless er problemet de ikke må sættes for tæt sammen? kan give noget intern støj!!

min konklusion er at wireless er den bedste og billigste løsning, men kunne rigtig tænke mig noget feedback på min konklusion.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Wireless er bedst.

1. du sparer dine output 24 udgange

2. du kan sætte niveau på lyset i dine funktiosblokke (nemmere at få flere dæmperer til at spille sammen)

3. du kan styre lysstyrken i procent fra eks, ipad, iphone osv.

4. de kan placeres decentralt, hvis man eks. renoverer et gammelt hus..

5. kan erstatte en 1polet afbryder, med både dimmer og 4 tryk (hvis du vælger kombi modellen)

Ulæmpe: Kan ikke holde til så mange Watt som en uni 400 dimmer.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

du kan også se på min projekt med 0-10 volt lysdæmpning direkte som IHC modul.

Jeg er snart klar med det færdige produkt - InDiCo4 - Intelligent dæmpning af lys m.m. i hjemmet via funktioner der sætter et 0-10 volt output til en ønsket værdi alt efter input. http://kck.st/1lkQbLM

Til dit behov er der nok brug for at kunne skue en op/ned ved en puls - men det kan også tilføjes.

 

Lad mig høre om det har interesse!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok