Hop til indhold

Hjælp Til Garage.


Recommended Posts

Hejsa

 

jeg får sat min port i omkring 2 uger, den skal bare kortsluttes på 2 ben for at starte op og ned kørsel af porten.

 

jeg går ud fra jeg skal have en output modul 24V dc i tavlen. Som så skal trække et relæ, men er ikke helt sikker på hvilen slags. regner med at købe ved billig ihc da jeg tilgode ved dem. så hvis nogle ved hva relæ der skal bruger og kan linke til det vil det være helt kanon..

 

hvilken FB bruges, jeg har kun prøve at programmer wireless indtil nu...

 

Håber nogle af jer experter kan hjælpe en amatør

Link til kommentar
Del på andre sites

Til 400V modulet kan tilsluttes 3 faset forbrug op til 16A.

24V modulet kan bla benyttes til LED i tryk. Eller andet der forsynes med 24V som du vil kunne tænde/slukke/styre fra IHC. Det er nemlig begrænset hvor meget strøm der kan trækkes ud af udgangen da det ikke er en relæ udgang , men en transistor udgang. Max 0,5 A. (12W). Måske det er nok til at forsyne din router, LED pære mm eller andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja 400v er 8 seperate relæer. Er det 3 faset kraft du vil styre så kan det bruges.

Men nu kender jeg ikke din installation, men hvis ikke dit garagelys bruger mere end 8A så kan du jo bare bruge relæer på 24 modulet og så anvende det til at switche 230V med. Hvis altså du slet ingen output moduler har idag, og skal have et til at styre din garage med.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

pga mange ting er jeg først kommet til installation idag, elektrikeren kommer og sætter 24 volt modulet ind og relæ til porten..

har kigget lidt og kan ikke rigtig se hvordan jeg sætter 24 volt output modulet ind i systemet..

 

håber er nogle der kunne hjælpe mig hvis jeg ved hæfter min fil..

 

http://www.hostbox.dk/up_and_down/home.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok