Hop til indhold

Spots Til Indbygning I Terrasse


Allan Nissen
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Er der nogen som kender til nogen spots der kan monteres som uplights I terrasse brædder? Synes dem man finder via google alle er beregnet til nedstøbning.

Har købt et eksemplar af denne og det kan godt lade sig gøre men den er ikke som sådan beregnet til montage I træ brædder.

 

På forhånd tak.

 

Allan

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

har du undersøgt med noget fiber ?? jeg ved ikke hvad prisen er, men jeg har været heldig at bjerge mig 2 Roblon lysgivere, den ene forsyner 25 fiberhaler der sidder i mit ud hæng og den anden 15 haler der er boret i nogen sten på terrassen, man kan få mange forskellige øjer her til, både til at støbe i og alt muligt... så og så sidder der en 25w led pærer i hver giver som forsyner et hele, så det er jo rigtig økonomisk .-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

har du undersøgt med noget fiber ?? jeg ved ikke hvad prisen er, men jeg har været heldig at bjerge mig 2 Roblon lysgivere, den ene forsyner 25 fiberhaler der sidder i mit ud hæng og den anden 15 haler der er boret i nogen sten på terrassen, man kan få mange forskellige øjer her til, både til at støbe i og alt muligt... så og så sidder der en 25w led pærer i hver giver som forsyner et hele, så det er jo rigtig økonomisk .-)

Hej Soylant. Har du et link til det du snakker om her? Lyder interesant, da jeg snart skal i gang med terrasse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok