Hop til indhold

Opdatering Af Android App På Vej


Szafranski
 Share

Recommended Posts

Jeg har haft kontakt til LK.

 

Der har været nogle kontraktforhold, som har bundet LK til en bestemt udvikler.

Personen der i sin tid startede udviklingen af Android app´n, skiftede over til andet udviklerfirma, og det firma LK havde skrevet kontrakt med, havde derefter ikke en kompetent medarbejder, der kunne forsætte opdatering af android app´n.

Kontrakten er nu ophørt og de har fundet nyt firma til at videreudvikle app´n.

 

De har åbenbart noget "messe" fremvisning af en art, i næste uge. Her skal en opdateret udgave af Apple app´n fremvises og der efter går arbejdet med android i gang.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Noget nyt om hvad den opdateret version af apple appen kunne?

Den kan vise video fra et ip kamera fx. når der bliver ringet på døren.

Den kan også vise DR's kaneler, eller vejret fra dmi.

Der var også noget med visning af ikoner uden man skal have den runde ring omkring.

Opdateringen skulle gerne komme om 14dage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Den kan vise video fra et ip kamera fx. når der bliver ringet på døren.

Den kan også vise DR's kaneler, eller vejret fra dmi.

Der var også noget med visning af ikoner uden man skal have den runde ring omkring.

Opdateringen skulle gerne komme om 14dage.

NICE med IP cam! Er det både til iPhone og iPad? Godt man ikke nåede at invistere i  den boks til 10.000 kr

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg kunne kode en 100% Web baseret ihc der tilpasser sig mobil, pc og tablet, ville det være interessant?

Og hvad er vigtigst: en visuel visning af rummene med plan tegning over hus etc eller en liste oversigt med mulighed for at folde hver enkelt rum ud.

Det er jo det der er hele problemet med IHC. "Hvis jeg kunne kode .... osv"

Ja det ville da være skønt! Indtil at du finder et nyt firma/projekt du vil kaste dig over. Det vi IHC brugere ønsker er en professionel udviklingsafdeling, der har de nødvendige værktøjer til udvikling, dokumentation, fejlretning osv. Den skal naturligvis være så professionel ledet, at den er totalt uafhængig af enkeltpersoner, både indefra og udefra. Min fornemmelse er at der sidder nogle få personer hos LK der besidder den totale viden om IHC. det er ikke betryggende, og det er også efter min overbevisning årsagen til at det er gået totalt i stå, på trods af marketingsdrengenes forsøg på at holde liv i lortet. Se bare her hvad der bliver svaret når jeg spørger dem om hvorfor det er gået i stå (jeg opsummerer lige: 2 år, et par nye funktionsblokke, en LED guide og en ny dimmer)

 

"Jeg er ked af, at du ikke syntes der sker noget nyt inden for IHC, for vi arbejder meget hårdt på at, opdatere og forbedre IHC systemet hver eneste dag.

 

Det er korrekt at Software, Visual 2.7110, har været den samme i de sidste 2 år, men indholdet er sidst blevet opdateret d. 30-08-2013, hvor vi opdaterede mange funktionsblokke, samt vejledninger til disse.

 

Herudover er vi kommet med en LED-Guide, der gør det nemmere for dig at vælge den rigtige LED pære til de lysdæmpere du måtte have i din IHC installation, eller omvendt.

 

IHC Wireless lysdæmper er ligeledes udkommet i en Hardware version 2, der er mere velegnet til LED.

 

Og dette er kun et lille udsnit at de mange ting der er sket med IHC i de sidste 2 år i Danmark. IHC bliver solgt under Schneider Electric Jorden rundt, alt sammen udviklet og produkceret i Danmark.

 

Jeg kan garrantere dig, at vi vil arbejde meget hårdt på at udvikle til IHC systemet, så du fortsat kan vil være glad for dit IHC System, mange år frem."

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Enig. Nu tænkte jeg også hvis jeg skulle sætte en professionel indsats ind på det og dedikere fast udviklings tid til det.

Jeg går nok igang lige meget hvad da jeg syntes der mangler et stabilt og fleksibelt alternativ.

Personligt er jeg mere til dit sidste. Altså ingen fin tegning nødvendigvis. Men mere interessant kunne være hvis du kunne gå lagt integration i appen til F.eks. Sonos, ip kamera, vejr, kalender. Ja faktisk noget nær hvad visillity har.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok