Hop til indhold
  • 0

Pludselig Virker Tryk Til Dæmpere Ikke?


Henrik Steen Madsen
 Share

Spørgsmål

Her til aften stoppede alle mine wireless tryk med at virke med wireless dæmpere! Jeg kan f.eks. via iPhone app'en styre lysstyker til dæmperen manuelt, men hvis jeg trykker på de fysiske tryk (altså f.eks. et firetryk for at fremkalde et scenarie eller regulere op eller ned), tryk på iPhone App eller tryk i ServiceView er der ingen ting der virker. I ServiceView kan jeg se at der modtages besked fra mine tryk, men det er som om at al kommunikation til dæmperne er stoppet!

 

De tryk der styrer et relæ virker fint!  

 

Nogle ideer?

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Torben og LK *Hvis de da lytter med her?),

 

Jeg har prøvet at genstarte og det hjælper kun kort. Når jeg aktivere mit ringetryk (til blink og lydgiver) "hopper" alle wireless dæmpere af igen. er der nogen der har oplavet noget lignende?

 

Det kan da ikke være rigtigt at LK har kendt til fejlen siden 20/3-2013 og ikke har fundet en løsning! Eller er det normalt (for LK)?

 

Det virker som at version 2 med BoligMaster er pænt ustabil. Har haft en version 1 i mit sommerhus som har kørt næsten upåklageligt i 7 år! Kom ind i kampen LK!

 

Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det er desværre HELT normalt for LK :-(

Ja, og det jeg ikke forstår er at dem der har problemerne, bare sidder med hænderne i skødet! Havde det være mig, var der røget adskillige mails til teknikredaktionerne på dagbladene. Overskrifter som "Stort elektronikfirma undlader at rette fejl i deres produkter. Fejl der har været kendt i årevis. Kunderne er ladt fuldstændigt i stikken", kunne nok hjælpe til at LK fik "fingeren ud". En ting er at de er gået fuldstændig i stå med hensyn til udvikling, men det er meget kritisabelt at de totalt undlader at rette fejl i deres produkter. Havde jeg ikke placeret adskillige multi tusinde kroner i væggene med IHC produkter, havde jeg skrottet hele l..... De er bare gået HELT i stå!!!!

En anden ting jeg ikke forstår, er at LK totalt ignorerer dette forum. Der er utvivlsomt en eller anden marketingelev, der er blevet sat til at læse det, men har fået pålæg om IKKE at komme med indlæg. De burde sgu da sætte deres produktchefer og produktingeniører på tvangsarbejde, hvor de besvarede deres loyale kunders indlæg på IHC-User. LK havde oprindeligt et IHC forum på deres hjemmeside, men da der kom lidt kritiske spørgsmål blev det lukket, med meddelelsen at det var blevet hacket eller også var det angrebet af virus, men det kom aldrig op igen

LK !!! Kom nu ind i kampen og ud af busken, deltag i debatten, svar på kritikken, vær et ansvarligt firma der lytter til sine loyale kunder!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok