Hop til indhold
  • 0

Cirkulations Pumpe


michael christiansen
 Share

Spørgsmål

14 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nej der findes vist ikke en som kan lige nøjagtigt det du søger, så det er vist nemmest selv at strikke en sammen, i stedet for at sammensætte flere standardblokke på kryds og tværs. Prøv om vedhæftede kan det du efterspørger, eller om jeg måske har misforstået ønskede funktion. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har lige rettet lidt i den fb..

Jeg har indsat en indgang, som evt. kan forbindes til alarm fb. eller hjemmesimulering fb. (hvis du bruger det), så pumpen slukker hvis alarm tilkobles/hjemmesimulering aktiveres. Så starter pumpen nemlig ikke, hvis lyset tændes af hjemmesimuleringen. :)

Jeg har også rettet lidt med timerstyringen, så timerne SKAL løbe ud, før pumpen igen kan aktiveres. Så bliver pumpen ikke aktiveret igen, hvis man slukker lyset og tænder det igen kort efter. Håber det kan bruges.

mc_2.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har lige rettet lidt i den fb..

Jeg har indsat en indgang, som evt. kan forbindes til alarm fb. eller hjemmesimulering fb. (hvis du bruger det), så pumpen slukker hvis alarm tilkobles/hjemmesimulering aktiveres. Så starter pumpen nemlig ikke, hvis lyset tændes af hjemmesimuleringen. :)

Jeg har også rettet lidt med timerstyringen, så timerne SKAL løbe ud, før pumpen igen kan aktiveres. Så bliver pumpen ikke aktiveret igen, hvis man slukker lyset og tænder det igen kort efter. Håber det kan bruges.

Helt kanont Torben er lige ved at teste den anden men nu bytter jeg den lige ud med den her..

Jeg har spurgt en gang før men nu spørg jeg lige igen er der ik et sted man kan læse om hvordan man bygger en fb..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har lige rettet lidt i den fb..

Jeg har indsat en indgang, som evt. kan forbindes til alarm fb. eller hjemmesimulering fb. (hvis du bruger det), så pumpen slukker hvis alarm tilkobles/hjemmesimulering aktiveres. Så starter pumpen nemlig ikke, hvis lyset tændes af hjemmesimuleringen. :)

Jeg har også rettet lidt med timerstyringen, så timerne SKAL løbe ud, før pumpen igen kan aktiveres. Så bliver pumpen ikke aktiveret igen, hvis man slukker lyset og tænder det igen kort efter. Håber det kan bruges.

Hej Torben så er den testet, og det eneste problem er jeg har to lyskilder i køkkenet og det gør at hvis jeg tænder dem begge og så slukker den ene går indgangen off, så det ville være rigtigt lækkert med 1 indgang mere hvis det ka lade sig gøre  :D  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har spurgt en gang før men nu spørg jeg lige igen er der ik et sted man kan læse om hvordan man bygger en fb..

 

Der er vist kun manualen (side 73 og et stykke frem), hvis det skal foregå hjemme foran computeren. Ellers skal man på et af LK's kurser.

Manual: http://www.lk.dk/download/Manualer/IHCManualMarts2010.pdf

 

Hej Torben så er den testet, og det eneste problem er jeg har to lyskilder i køkkenet og det gør at hvis jeg tænder dem begge og så slukker den ene går indgangen off, så det ville være rigtigt lækkert med 1 indgang mere hvis det ka lade sig gøre  :D  

 

Så er der en ekstra indgang. ;)

mc_3.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Der er vist kun manualen (side 73 og et stykke frem), hvis det skal foregå hjemme foran computeren. Ellers skal man på et af LK's kurser.

Manual: http://www.lk.dk/download/Manualer/IHCManualMarts2010.pdf

 

 

Så er der en ekstra indgang. ;)

Takker, bukker og skraber jeg er sku dybt imponeret over at i kan lave fb så hurtigt :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har spurgt en gang før men nu spørg jeg lige igen er der ik et sted man kan læse om hvordan man bygger en fb..

Der var på et tidspunkt en der havde lavet nogle guides på en hjemmeside kaldet www.ihckonsulenten.dk, men den side virker ikke mere. (nok pga LK' varemærke politi).

Men der er en Facebook bruger Jesper Pedersen der har linket stående under kontaktoplysninger.

https://da-dk.facebook.com/jesper.pedersen.372

Måske kan man få fat i ham denne vej og høre om han kan oploade vejledninger her på sitet istedet for.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Der var på et tidspunkt en der havde lavet nogle guides på en hjemmeside kaldet www.ihckonsulenten.dk, men den side virker ikke mere. (nok pga LK' varemærke politi). Men der er en Facebook bruger Jesper Pedersen der har linket stående under kontaktoplysninger. https://da-dk.facebook.com/jesper.pedersen.372 Måske kan man få fat i ham denne vej og høre om han kan oploade vejledninger her på sitet istedet for.

Mener også han er bruger herinde http://www.ihc-user.dk/forum/user/3538-jesper-pedersen1354922281/ og det kunne da være sjovt at høre, om det er pga. LK, at hjemmesiden ikke eksisterer mere. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Undskyld for hijack af tråden :unsure:

 

Tjaa man kan jo kun gætte, men LK er(har været) temmelig nidkær med hensyn til deres rettigheder. Tænk bare på stikkontakterne.

 

Klaus (Zigza) anvender ikke IHC i sin branding eller markedsføring. Der hvor han nævner de tre bogstaver bruger han enda ®

 

BilligIHC må LK have blåstemplet da de jo er en god forhandler af deres produkter. De køber sågar gennem en anerkendt grossist.

 

Og gode gamle Allan, ja han må have pi.... på deres sukkermad siden de var efter ham.

 

 

Jeg har også sendt en PM til http://www.ihc-user.dk/forum/user/3538-jesper-pedersen1354922281/ for at høre om det er ham.

Ellers må vi jo igang med at skrive nogle vejledninger.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har lige kikket på de eksempler der findes i hjælpefilen og printet det i en pdf.

 

De er noget bedre end dem i selve manualen, som kan virke lidt rodet.

 

Hvis der er behov for specifikke eksempler så prøv at sige til, så kan det være vi kan lave nogle guides.

 

 

IHC programering.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok