Hop til indhold
  • 0

Ændring af f.eks. FB 4.1.09 forsinkelsesblok


Christian Poulsen
 Share

Spørgsmål

Hej alleJeg vil gerne udvide denne blok med min. en ekstra udgang men det driller lidt.Jeg er kommet til at jeg har fået sat alle ting ind i blokken på nær under "kommandoer ved betingelser sande" den der hedder "Sætter Forsinkelse mellem indkobling til Initialværdi og aktiver nedtælling"Hvordan sætter man den ind ?og kan man evt kopiere en af de andre udgange og bruge den så man slipper for at programmere hvergang ?Christian

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Mit bedste gæt er at det er en gammel funktions blok, og at teksten på et tidspunkt er blevet ændret. Så vidt jeg kan gennemskue svare funktionen til "Aktiver nedtælling på Forsinkelse mellem indkoblinger med initial værdi", som du får mulighed for at vælge, når du trækker timern over.Desværre har LK ikke lavet nogen mulighed for at kopier et helt program eller underprogram i en funktions blok. Den mulighed savner jeg ellers også tid. Jeg har sommetider gjort det at jeg har gemt funktions blokken, derefter kopieret programmet eller underprogrammet via notepad, lavet de nødvendige tilretninger og derefter indlæst den redigerede funktions blik i Visual. Men man skal vide hvad man gøre når man gør det nummer. Jeg her mere end 1 gang været ude for at Visual godt kunne læse mit program og sagt at det var ok, men når jeg forsøgte at uploade det i controlerne er den gået i fejl tilstand, og jeg har midstet alle mine tæller værdier. :angry:

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok