Hop til indhold

tænder altid i mit bryggers


Recommended Posts

Hej Jeg er meget ny med IHC.I forbindelse med at jeg har købt et nyt hus som har ihc blev jeg meget hurtig irriteret over at jeg ikke kunne slukket lyset i mit bryggers. Hver gang jeg slukkede i bryggerset tændte det i gangen og når jeg slukkede det i gangen tændte det i bryggerset :angry: Så jeg besluttede at jeg ville starte forefra slettede alle funktioner men beholdte installationen. (overskrifterne fra LK IHC visual ) Efter at have lavet lavet funktionerne igen, virkede alt efter planen, men pludseligt begyndte lyset at tænde i bryggerset uanset hvilket lys jeg tænder i huset :pinch: Til at starte med troede jeg det var pga. af flere knapper kunne tænde samme lys med kip, men jeg har prøvet at lave alle kip knapper til tænd/ og andre til sluk knapper men uden heldNogen der har en ide til hvad det kan være?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du kobler op vha. (wifi)netværk så skal du ind og rette controller adressen til så IP´n passer.Hvis du er fysisk tilsluttet vha USB kabel så er den gal med controlleren.Du kan så evt. prøve om du kan få den reset vha firmware loader. (Se andre tråde om dette emne).Prøv evt. også at oploade/vedhæfte dit program så vi kan se om der skulle være noget helt galt med det eller om det ser normalt ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kobler på med USBJeg kan godt uploade nye programmer og jeg har opgraderet firmwaren - så jeg kan godt få adgang med visual og firmareloaderMen det virker som om alle de programmer der starter med Java ikke rigtig kan starte rigtigt op. Jeg læste et indlæg om problemer med Java, men der blev ikke rigtig draget nogen konklusioner.Her er mit meget simple program:Program

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej det med Java og IHC kan nemt blive noget rod.Virker dog rent ud af boksen hos mig på flere pc´r ved ren/ny installation af windows + seneste download fra java.com.Ikke noget med LK´s tudsegamle version. Den er primært til Tavlekat og burde ikke være nødvendig for at få IHC/serviceview til at virke.Men hvis det er den nye version controller, hvad så hvis du tilgår den via LAN.Upss kommer lige i tanke om du har givet tilladelse i admin panellet eller ? PS link til progam virker ikke. der er en / for meget i adressen.Prøv at vedhæfte/uploade det i forummet som .zip fil.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jeg er meget ny med IHC.I forbindelse med at jeg har købt et nyt hus som har ihc blev jeg meget hurtig irriteret over at jeg ikke kunne slukket lyset i mit bryggers. Hver gang jeg slukkede i bryggerset tændte det i gangen og når jeg slukkede det i gangen tændte det i bryggerset :angry: Så jeg besluttede at jeg ville starte forefra slettede alle funktioner men beholdte installationen. (overskrifterne fra LK IHC visual ) Efter at have lavet lavet funktionerne igen' date=' virkede alt efter planen, men pludseligt begyndte lyset at tænde i bryggerset uanset hvilket lys jeg tænder i huset :pinch: Til at starte med troede jeg det var pga. af flere knapper kunne tænde samme lys med kip, men jeg har prøvet at lave alle kip knapper til tænd/ og andre til sluk knapper men uden heldNogen der har en ide til hvad det kan være?[/quote']Det problem har jeg også haft for et lille års tid siden, når jeg tændte lyset i et værelse tændte det også i kvisten. Systemet var meget underligt, man skulle også trykke flere gange for at slukke en stikkontakt ved den samme lokation. Og slukkede man lyset i kvisten, tændte det igen når jeg slukkede lyset i værelset. Jeg hentede mit program fra controlleren og kiggede det igennem, og flere gange gik det i sig selv igen bare jeg oploadede programmet igen. Men så vendte problemet tilbage igen efter få dage.Jeg har ikke de problemer mere.Det jeg kom frem til, var at jeg havde flere udgange der ikke var konfigureret i Visual, jeg havde ikke lavet min installation helt færdig (det når man jo aldrig :laugh: )Jeg slettede disse enheder og det har kørt siden, om det så var det der gjorde det ved jeg ikke, men man får jo også den advarsel når man uploader en .vis fil med udgange der ikke er konfigureret.Mvh Bjarne
Link til kommentar
Del på andre sites

Det at en udgang ikke er konfigureret gør ikke så meget. Jeg har mange og har ikke det problem. Men det er et problem hvis man har samme udgang koblet på flere gange. Det bør man ikke.Det checkes nemmes via udskrift dokumentationen. En udgang må kun være konfigureret een gang. Udgangen kan godt anvendes af flere FB i Visal, men den må altså kun configureres een gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Dobbelt konfig var også min første indskydelse.Og jo - du har også brugt udgang 2.07 (fra bryggers) under "Velkomstlys".Det er jo ikke rigtig noget du bruger. Så du kan lige så giodt slette alle produkterne under velkomstlys.NB: Jeg har ikke gennemgået hele dit program. - Kun udgang 2.07.Så det kan jo være at du har flere dubletter...Egentlig FOR DÅRLIGT at programmet ikke selv kontrollerer dette... :pinch: Men sådan er der jo så meget med det dér LK software skrammel...

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok