Bjørn1354922309 Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Hej,Jeg har fået noget tv som skal hænge helt und til væggen, derfor har jeg købt et vinklet antenne endestyk.Mit spørgsmål er så.: kan jeg klippe mit RJ45/tv kabel (coax kabel) og selv samle det igen??Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Tjaa, jeg ved ikke i hvilken ende LK har monteret modstanden der laver impedans tilpadsningen, men vil dog tro den sidder i RJ45 enden. Hvis du skal have vinklet antenne stik er der jo ikke andet for end at prøve at klippe det orginale af og montere det vinklede. Det skal nok virke hvis du laver det ordentligt - uden kortslutninger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Jeg fik fat i et lille mellemled / forlænger der var vinklet hos av- cables Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Wedecon Design Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Det er OK at klippe i antenne stik enden i nødstilfælde og selv sætte et andet antenne stik på ..Vær omhyggelig at der ikke er noget der kortslutter og vælg et kvalitets antenne stik Impedans tilpasningen sidder i RJ45 enden ... (ps : er designeren ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bjørn1354922309
Hej,Jeg har fået noget tv som skal hænge helt und til væggen, derfor har jeg købt et vinklet antenne endestyk.Mit spørgsmål er så.: kan jeg klippe mit RJ45/tv kabel (coax kabel) og selv samle det igen??Tak
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts