Hop til indhold

Serviceview fejler efter Java upgrade.


 Share

Recommended Posts

Men hvis man skal have noget ud af en reinstallation' date=' så skal man af med alt det skrammel, som windos installer m.m. også dur image copy og tilsvarende ikke.[/quote']Forstår jeg ikke rigtig.Jeg installlerer en clean WinInstallerer alle updatesSå har jeg en fin Win installLaver et imageHvis der er problemer bruger jeg Backrex til at gemme mine setting, inkl. mail Når alt sander til, restorer jeg et image, og restorer fra Backrex. Så er jeg back to Normal
Link til kommentar
Del på andre sites

Men hvis man skal have noget ud af en reinstallation' date=' så skal man af med alt det skrammel' date=' som windos installer m.m. også dur image copy og tilsvarende ikke.[/quote'']Forstår jeg ikke rigtig.Jeg installlerer en clean WinInstallerer alle updatesSå har jeg en fin Win installLaver et imageHvis der er problemer bruger jeg Backrex til at gemme mine setting, inkl. mail Når alt sander til, restorer jeg et image, og restorer fra Backrex. Så er jeg back to Normal
Inst af win tager kun 1/2 dag incl. alle updates m.m. Det er alle de programmer som jeg efterfølgende skal have på, og konfigurationen af dem, incl. restore af data m.m.På arbejdet har vi nogle fine tools til det arbejde, men hjemme i privaten er jeg for nærig. :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Men hvis man skal have noget ud af en reinstallation' date=' så skal man af med alt det skrammel' date=' som windos installer m.m. også dur image copy og tilsvarende ikke.[/quote'']Forstår jeg ikke rigtig.Jeg installlerer en clean WinInstallerer alle updatesSå har jeg en fin Win installLaver et imageHvis der er problemer bruger jeg Backrex til at gemme mine setting' date=' inkl. mail Når alt sander til, restorer jeg et image, og restorer fra Backrex. Så er jeg back to Normal[/quote']Inst af win tager kun 1/2 dag incl. alle updates m.m. Det er alle de programmer som jeg efterfølgende skal have på, og konfigurationen af dem, incl. restore af data m.m.På arbejdet har vi nogle fine tools til det arbejde, men hjemme i privaten er jeg for nærig. :)
Og hvad forhindrer dig i at lave et nyt image efter at du har installeret alle programmerne, det gør jeg selv. Når jeg har installeret Office 2010 proff, alle opdateringer til denne og alle de andre ting jeg bruger, så kværner jeg lige et nyt image. Det betyder at jeg ved en "kedelig" Windows kan være tilbage til en "kvik" windows på under 15 minutter, inklusive alt hvad jeg havde af settings og email
Link til kommentar
Del på andre sites

At når jeg er nået dertil hvor det giver mening at lave en image backup' date=' så er imaget blevet langsomt. :-)[/quote']Ja nu står jeg af' date=' det virker for mig, men det ser ud til du ikke vil at det skal virke for dig, så det må du undvære[/quote']Når jeg når dertil hvor jeg har fået lavet alle rettelser m.m. igen, er der gået 6 mdr. og så er det tid før en reinst. :-)
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok