Hop til indhold

Nest termostat


Recommended Posts

Det får du ikke noget ud af, den kan ikke kommunikere med IHC. Du kan kun sætte en indgang med den via dens relæudgang, og det kan man ikke bruge til det helt store. For de 1500 kr den ca koster kan man købe nogle stykker af Zigzas eller LK's og lave det på den rigtige måde.Mvh Bjarne

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Bjarne, tak for input - ikke lige det jeg håbede - den virker bare super mere brugervenlig som alt det Apple laver - (jeg hader at IHC skal programmeres via en Windows App - jeg jeg har ikke kørt Windows sinde 98 - kun emulering for at køre IHC (once you go Mac you never go back:) - det er bare ikke lige så fedt og brugervenligt som Mac/iPad/iPhone - kom ind i kampen LK og lav os en version der kører OSX/iOS;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Om så selve IHC /Visual programeringen foregik på Mac eller Linux, Ubunto eller andet tror jeg udseendet/metoden ville være den samme.Men når så controlleren er blevet loadet med et program om resourcer mm, så kan du bruge den nye Ipad app. og få lavet den "fede" brugervenlige daglige betjenings interface, der typisk kendetegner Mac.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok