Hop til indhold
  • 0

kodetastatur reset


Per Arild
 Share

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det er ikke en dag siden spørgsmålet var oppe at vende. Nej, man kan ikke resette/låse et LK alarmtastatur op. Det skal tilbage til LK?Det står også i manualen. Hvis det bare var et spørgsmål om at kortslutte et par ledninger var der ikke meget sikkerhed over det. Og så stod det formentlig også i manualen. Men her står altså at hvis admin koden "glemmes" og tastaturet skal resettes kræver det indsendelse til LK.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Beklager hvis jeg har spurgt til noget som lige har været oppe, men svaret kom ikke frem når jeg søgte. Ja jeg har manualen og har set hvad der står. Det er ikke rigtigt hvad du skriver om sikkerhed. Mange F & P godkendte kodetastaturer kan resettes på den måde som jeg beskriver. Men det ser ud til LK vil holde den viden for sig selv ang. deres tastatur, øv øv.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej,Jeg har 3 kodetastaturer koblet sammen og har selvfølgelig glemt koden (Ingen kommentarer tak :( )Da jeg talte med LK idag, sagde han at såfremt jeg købte 1 nyt tastatur kunne jeg oprette en ny administrator kode og synkronisere til de andre. Det var billigere end at sende et kodetastatur ind og få nulstillet.Spørgsmålet er så hvordan gør jeg lige det i praksis?Skal jeg bare udskifte en af de tre med den nye, og når strømmen så er koblet til den, skifte administrator koden(ud fra at den må være LK standard fra fabrikken). Eller risikere jeg at de "2 gamle kodetastaturer" når at synkronisere den kode jeg har glemt til den nye?Eller skal det nye tastatur kobles på for sig selv, og så ændrer koden inden jeg sætter den sammen med de andre?Nogen der har en ide om den rette fremgangsmåde?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok