Hop til indhold
  • 0

ihc control v1.31kan ikke installaere det på min p


christian1354922303
 Share

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Velkommen til IHC-user.dk smølf ;-)Bare rolig hjælpen er nær.....Hvad er det der ikke virker ? Kan du slet ikke installere programmet eller kan du ikke få forbindelse til controlleren ? Jeg har selv lige installeret programmet på en win 7 maskine og det forløb uden problemer. Det der måske kan drille dig er hvis du skal have forbindelse med controlleren gennem en USB-seriel converter. Så skal du være sikker på du har den rigtige driver installeret.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
hvad gør jeg min bærbar vil ikke installare ihc ( jeg bruger selvfølgelig lorte windows 7) er der nogen der har en super ide til hvordan man kan installaere og fjerne gamle istallation af ihc control med venlig hilsen den fortabte har ingen lys på bad og køk æv og av konen er sur
Du finder en god ven, som har adgang til VMWare for PC'er. Så kan du i din windos7 lave en virtuel maskinen, som kan køre stort set alle OS.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Du finder en god ven' date=' som har adgang til VMWare for PC'er. Så kan du i din windos7 lave en virtuel maskinen, som kan køre stort set alle OS.[/quote']Nu er det jo ikke fordi win7 ikke kan køre den gamle IHC visual 1 version, for det kan det faktisk godt. Og rent faktisk kan du i win7 også "emulere" stort set gamle Windows og dos miljøer. Så denne gang er det nok ikke Redmond softwaren det er galt med, men mere en fejl 40 om jeg må være så fri.Kan ikke umiddelbart erindre der var problemer med min seneste geninstallering, men du kan jo prøve at installere/køre progammet som administator. Det kan være det hjælper.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
det er selve programmet der ikke installalere jeg køre setup exe og det udpakker og så sker der ikke mere desværre og til de andre der siger at det er fejl 40 ja så har de måske ret men synes nu jeg har prøvet alt
Som Lars skriver, så prøve at køre inst. programmet som administrator. Såvidt jeg husker gør du det ved at højreklippe på setup programmet og vælge "run as administrator". Hvad det hedder på dansk ved jeg ikke. Det er mere end 10 år siden jeg sidst har brugt SW på dansk. :) PS. Jeg har også haft problemer med at installer mange programmer på windos7, men indtil videre har run as administrator kunnet klare problemet. i.flg. m$ er det en sikkerheds forbedring, men når der ikke skal mere end et højreklik til for at installer med admin rettighed, vil det ikke tage en junior hacker mange min. at omgå den "feature". Da windos7 emulering og bagud kompabilitet samtidig er noget af det ringeste jeg længe har set, fortsætter jeg med VMWare. Det virker hvergang :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok