Hop til indhold
  • 0

Helligdage.


Lars1
 Share

Spørgsmål

Jeg sidder lige og er ved at tage LK's varmestyrings funktionsblokke i brug.I FB 5.2.4.a Ur til nat og dagtemperatur, har de en indgang for hellig eller fridag, men de har ingen funktions blok, som kan sætte denne indgang. Inden jeg selv går i gang med at lave sådan en FB, vil jeg lige høre om der er nogen her som allerede har lavet den.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

indgangen benævnes også hellig- eller fridag. Og LK har nok lidt svært ved at gætte hvilke dage det er. B)Forbindes til funktionsblok for helligdage eller anden blok for styring af "skæve" fridage. Bemærk: ikke en del af standard funktionsblokkene.I den ny Boligkoncept bruger de blot FB 1.1.10.a. Varmestyrring - Helligdag / fridag

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
indgangen benævnes også hellig- eller fridag. Og LK har nok lidt svært ved at gætte hvilke dage det er. B)Forbindes til funktionsblok for helligdage eller anden blok for styring af "skæve" fridage. Bemærk: ikke en del af standard funktionsblokkene.
Indgange benævnes hellig- eller fridag' date=' sandsynligvis fordi den funktion den tricker er ens hvad enten det er en helligdag eller fridag. Sandsynligheden for at man ikke er på arbejde den dag, hvad enten det er en helligdag eller fridag er nok relativ stor. :)
I den ny Boligkoncept bruger de blot FB 1.1.10.a. Varmestyrring - Helligdag / fridag
Øhh. FB 1.1.10a er en simpel kip funktion??
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok