Hop til indhold

IHC controller død


Recommended Posts

Check evt. typen her: http://www.ihc-user.dk/guides/valg-af-ihc-controllerSå skal du have en PC koblet på for at finde ud af om der stadig ligger program på den eller om det er "forduftet". Du fiinder software her:http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/Software-List.page?Hvis du kan kommunikere med den skal den ikke skiftes, men den skal programeres op igen hvis ikke du (eller installatøren/den tidligere ejer) har en backup.Sidste mulighed er en udskiftning/opgradering til nyeste version, men det kræver også ny programering fra bunden af.

Link til kommentar
Del på andre sites

HejAlt lyset i huset som tændes via ihc er væk. Systemet er fra 1994 og var lige kommet' date='IHC Controller visual, - den grønne lampe på controller blinker hurtigt, - kan den repareres eller skal der en ny til?[/quote']Hvis controlleren er så gammel, er det helt sikkert en TermIHC. Prøv at tage strømmen fra controlleren i 10 sek, og se om den vil starte op igen. Ellers må du prøve om du kan komme i kontakt med den med en pc. En TermIHC controller er noget hø at programmere. Det hele foregår direkte med controlleren, og man kan derfor ikke lave et færdigt program, og sende til controlleren.Jeg ville under alle omstændigheder overveje at opgradere til en ny visual 2 controller, hvis det var mig.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Min controler lavede næsten samme nummer for et par mdr. siden. Det er en Visual 2 med viewer fra 2007. Den grønne diode blinkede dog i en hastighed som lå mellem fejltilstand og normal tilstand.Inden den gik helt ned, havde den i et par dage opført sig underligt, nærmest som om den kørte langsomt. Den reagerede på tryk, men den kunne godt være 5 sek. bagefter sommetider. Yderlig var den næsten umulig at komme i kontakt med over nettet.LK havde ingen forklaring på hvad der var galt, så vi blev enig om at jeg prøvede at slukke den i 10 sek. og se om den så ikke vil køre som den skulle når den blev tændt igen. Det gjorde den. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok