Hop til indhold
  • 0

Godt nok træt af den irriterende gule snotklat


McenterFreak
 Share

Spørgsmål

Kan i ikke fjerne den der pisse irriterende snotklat ude til højre. Den der der ingen tænder har, og hvor skægget er klippet skævt. Den kalder sig selv fed røv, men jeg kan kun se hovedet. Når man klikker på ham kommer man ind i hans værelse. Der har i den tid den har generet mig, kun været en der har ønsket at sætte præg på hans værelse, så kunne vi ikke lade ham blive der, helt alene, uden at vi skal generes af hans hoppen op og ned? TAK!

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

  • 0
Bitterheden er allerede på plads' date=' så kommer det sidste nok meget snart :-)[/quote']Ved sgu ikke hvad du mener med det. Jeg har da ikke ikke udtrykt nogen bitterhed. Jeg har bare givet udtryk for at i generer jeres brugere med en møgirriterende "snotklat" der fiser op og ned når man som bruger bare vil deltage i det som er væsentligt: IHC. Kunne vi for fanden slippe for den lorte dims, så vi kan koncentrere os om det det drejer sig om: IHC
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Så skal i da bare skrive i klatten' date=' så bliver den hurtigere fyldt :-)[/quote']Hold kæft hvor er i irriterende' date=' det er tæt på jeg står af[/quote']Vil du have den fjernet?Så fjerner vi den
Det skal da ikke kun være fordi det irriterer mig. Hvis alle andre er ligeglade, så er det jo bare mig der er en gammel sur stodder
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Det kan alle se når man klikker på klatten.Har i overhovedet set hvad der er bag klatten?Der er endda indlæg om klatten' date=' her kan man vurdere indlægget.[/quote']Ja, jeg har kigget og kan ikke rigtig se at det bliver brugt til noget, men som jeg skriver bør i jo overveje om i får tilbagemeldinger på den som i kan bruge til noget.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Det kan alle se når man klikker på klatten.Har i overhovedet set hvad der er bag klatten?Der er endda indlæg om klatten' date=' her kan man vurdere indlægget.[/quote']Ja' date=' jeg har kigget og kan ikke rigtig se at det bliver brugt til noget, men som jeg skriver bør i jo overveje om i får tilbagemeldinger på den som i kan bruge til noget.[/quote']Det gør vi helt sikkert
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok