Hop til indhold
  • 0

Kanon Hurtig og seriøs hjælp fra LK / Schneider El


Torben Jensen1354922292
 Share

Spørgsmål

Fik en mindre udfordring med, at det nye projekt 5.2.05 til varmestyring, ikke helt ville som jeg gerne ville have det til.Efter en mail søndag aften, blev jeg ringet op mandag morgen kl. 08.00, hvor Claus lige skulle have lidt mere info og projektet fra min IHC.Tirsdag morgen blev jeg ringet op af Claus igen. Uhensigtsmæssigheden var fundet og løst, så nu tester vi en beta version. Alt løst på under et døgn.Det er da bare seriøs og KANON go` kundeservice. Godt gået.Tak til Schneider Electric og Claus for hjælpen. Der er 6 ud af 6 stjerner herfra ******. :)Torben

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Fik en mindre udfordring med' date=' at det nye projekt 5.2.05 til varmestyring, ikke helt ville som jeg gerne ville have det til.Efter en mail søndag aften, blev jeg ringet op mandag morgen kl. 08.00, hvor Claus lige skulle have lidt mere info og projektet fra min IHC.Tirsdag morgen blev jeg ringet op af Claus igen. Uhensigtsmæssigheden var fundet og løst, så nu tester vi en beta version. Alt løst på under et døgn.Det er da bare seriøs og KANON go` kundeservice. Godt gået.Tak til Schneider Electric og Claus for hjælpen. Der er 6 ud af 6 stjerner herfra ******. :)Torben[/quote']Jeg sendte sjovt nok også en mail til Claus søndag aften ang. en fejl jeg havde fundet i 5.2.05.Jeg har faktisk, de sidste par måneder, kørt med en beta af 5.2.05. hvor bl.a ventilmotion manglede, fordi jeg også havde problemer med en fejl i den tidligere avancerede varmestyringsblok. Jeg skiftede så til den færdige 5.2.05. for ca. en uge siden, men opdagede desværre i søndags, grundet at jeg manglede varme i nogle rum, en fejl i funktionsblokken. Claus ringede mandag og fortalte, at han lige havde mailet den nye beta jeg kunne teste.. Så ja, super service fra Claus/LK..Torben
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Udfordringen var at af en eller anden grund, troede den at max temperaturen var nået på gulvvarmen, og derfor slukkede for alt varmen. Jeg bruger ikke gulvvarmen, så det kunne løses ved at sænke på gulvtemp. til under 20 gr. Der skulle være en ny FB på vej indenfor en uges tid, så vent på at den er klar.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok