Hop til indhold
  • 0

FAQ?


Jakob Bruun
 Share

Spørgsmål

Ville det være en idé at lave en FAQ?Der er nogle spørgsmål man kan komme på (Ja, også mig!), som kan besvares meget enkelt en gang i mellem ;)Jeg vil gerne lave nogle af dem, hvis andre også gider lave nogle?Jeg tænker på sådan noget somSpørgsmål: Tidsserver virker ikke, hvad gør jeg?Svar: Skift til time-nw.nist.govSpørgsmål: Hvorfor virker mine wireless lampeudtag ikke?Svar: Der skal belastning på, før relæet kan ændre status.(Kan ikke komme på flere lige nu, men det skal nok komme!)Men, ville det være en idé? - Det kan også spare nogle for at blive irriteret over at besvare de samme "lette" spørgsmål flere gange ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg synes godt der må være nogle mere komplexe spørgsmål i FAQ'en også, som f.eks. "mine wireless enheder virker ikke som de skal." Den har vi haft et par gange, og der er forskellige løsninger, da der kan være forskellige felj. Den gænse løsning synes dog at være at unlinke og linke dem igen, men det bør beskrives i detaler, så man husker at uploade programmet efter unlink, og igen efter link.Controleren der genstarter er også en genganger, og her synes den gænse løsning at være at man skal være opmærksom på antallet af tæller, samt man skal beregne om strømforsyningen er stor nok. Link til regneark til formålet vil her være en stor hjælp.Yderlig synes jeg ikke det gør noget hvis man henviser til LK's IHC villedning for de spørgsmål, hvor svaret står deri.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok