Hop til indhold

alm dæmpning af trafo, komfonent valg?


Recommended Posts

Hej DerudeHar en ihc installation hvor der skal laves dæmp til 9 tilslutninger (jernkernetransformere)er lidt i tvivl om produkt valg og installation. kan man tage sin controller og køre dirrekte ud af den og ind i sin dæmper og så videre ud? eller skal man have output relæse før?Håber i kan hjælpe mig derude:DMVHPatrik

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej DerudeHar en ihc installation hvor der skal laves dæmp til 9 tilslutninger (jernkernetransformere)er lidt i tvivl om produkt valg og installation. kan man tage sin controller og køre dirrekte ud af den og ind i sin dæmper og så videre ud? eller skal man have output relæse før?Håber i kan hjælpe mig derude:DMVHPatrik
Vi skal nok have lidt flere oplysninger inden vi kan hjælpe dig.Hvor store er dine transformere?Har du dæmperne?Din Controller kan som udgangspunkt ikke gøre noget. Der skal enten ind eller udgangsmoduler på. Enten som ledningsført eller som wireless.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej DerudeHar en ihc installation hvor der skal laves dæmp til 9 tilslutninger (jernkernetransformere)er lidt i tvivl om produkt valg og installation. kan man tage sin controller og køre dirrekte ud af den og ind i sin dæmper og så videre ud? eller skal man have output relæse før?Håber i kan hjælpe mig derude:DMVHPatrik
Ved godt det er et kedeligt standardsvar og vi skal tale pænt med RTFM, det plejer at hjælpe ;):http://www.lk.dk/download/Manualer/IHCManualMarts2010.pdf
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok