Hop til indhold
  • 0

Fejl i links


Lars Jacobsen
 Share

Spørgsmål

Der er tilsyneladene et problem med at linke til visse indlæg. Jeg har set det et par gange her på det seneste, (kan ses på 0 visninger) og aktuelt er der et problem med makj´s indlæg i Kategorien: TEKNIK og Emne: PIR Her kommer man til en forkert/gammel tråd.Jeg tror det skyldes at overskriften/Emnet har været brugt før, men der må da være en mulighed for at linke direkte til indlægets unikke nr. istedet for emne.Dette nummer er forøvrigt heller ikke direkte synligt længere, så måske er der en sammenhæng.Det ville også være rart at få det igen så man kan lave "dybe" links direkte til specifikke indlæg, istedet for bare til tråden.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Der er tilsyneladene et problem med at linke til visse indlæg. Jeg har set det et par gange her på det seneste' date=' (kan ses på 0 visninger) og aktuelt er der et problem med makj´s indlæg i Kategorien: TEKNIK og Emne: PIR Her kommer man til en forkert/gammel tråd.Jeg tror det skyldes at overskriften/Emnet har været brugt før, men der må da være en mulighed for at linke direkte til indlægets unikke nr. istedet for emne.Dette nummer er forøvrigt heller ikke direkte synligt længere, så måske er der en sammenhæng.Det ville også være rart at få det igen så man kan lave "dybe" links direkte til specifikke indlæg, istedet for bare til tråden.[/quote'] Med lidt ninja tricks, kan det faktisk godt lade sig gøre at linke dybt.Man skal bare højreklikke og copy shortcut på det tomme felt i oversigten, hvor musepilen skifter, fordi den hoover et link.Fx dette dybe link: http://www.ihc-user.dk/Microsoft-.NET-API/SDK/15431-Web-baseret-IHC-remote/Page-8.html#16132Se også vedhæftet billede B)blink_med_diode_ved_aktiveret_tryk.zip
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej med jer.... jeg har haft gang i et modul der skulle gøre links mere "læs bare" for søgemaskiner (google fx) men det har desværre, som nogen har set ikke virket efter hensigten for forum delen. Jeg har sat hele møllen tilbage som det var før. Jeg undskylder hvis der har været anledning problemer med links.... my bad!

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok