Hop til indhold

Tangent med lysdiode - Hvad skal jeg bruge?


Recommended Posts

For at få lampen til at lyse skal den have 24V DC.Hvis det bare er for at lave ledelys, behøver du ikke et udgangsmodul. Har du 4 ledige udgange på et 230V udgangsmodul kan du også koble udgangene her igennem. Men det smarteste, og billigste, hvis du skal ud og købe udgange er et 24V udgangsmodul.Husk det er ikke nok at skifte tangenterne, du skal også skifte det inde bagved..

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu spørger jeg lige dumt - jeg har en kontakt med en enkelt lysdiode som virker meget svag/slukket og en 24v strømforsyning som ikke er forbundet - det ser ud som at ledningerne er frakoblet ud af den. Kan det tænkes at det fordi den ikke er forbundet med 24v at dioderne ikke lyser?Er der nogen der kan finde en vejledning / part nr. på afbryder/kontakten - den har enkelt tangent og lysdiode i den ene side.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu spørger jeg lige dumt - jeg har en kontakt med en enkelt lysdiode som virker meget svag/slukket og en 24v strømforsyning som ikke er forbundet - det ser ud som at ledningerne er frakoblet ud af den. Kan det tænkes at det fordi den ikke er forbundet med 24v at dioderne ikke lyser?Er der nogen der kan finde en vejledning / part nr. på afbryder/kontakten - den har enkelt tangent og lysdiode i den ene side.
En gammel læremester sagde engang til mig' date=' at der findes ikke dumme spørgsmål, kun frække svar..Hvis der ikke er koblet 24V på dioden i kontakten, så er der ingen lys.LK Fuga 2 tryk med 1 diodeTil Kenneth: Ledelys er en lampe, så man kan finde kontakten. Lige som i en trappeopgang eks.
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu spørger jeg lige dumt - jeg har en kontakt med en enkelt lysdiode som virker meget svag/slukket og en 24v strømforsyning som ikke er forbundet - det ser ud som at ledningerne er frakoblet ud af den. Kan det tænkes at det fordi den ikke er forbundet med 24v at dioderne ikke lyser?Er der nogen der kan finde en vejledning / part nr. på afbryder/kontakten - den har enkelt tangent og lysdiode i den ene side.
En gammel læremester sagde engang til mig' date=' at der findes ikke dumme spørgsmål' date=' kun frække svar..Hvis der ikke er koblet 24V på dioden i kontakten, så er der ingen lys.LK Fuga 2 tryk med 1 diodeTil Kenneth: Ledelys er en lampe, så man kan finde kontakten. Lige som i en trappeopgang eks.
Ved du hvordan tingene skal forbindes bag på den - det er ikke beskrevet i noget at det jeg har set ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

Jord/stel/fælles markeret som lodret streg med streg under, skal til 0V på IHC (ligemeget hvor men mest naturlig er nok på et 24V input modul). Kontakt markeret som en åben afbryder skal til en indgang på et 24V input modul.Dioden skal til en udgang på et 24V output modul. (Kan luses til kontakt skruen for at få den til at virke som ledelys.)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok