Hop til indhold
  • 0

Komponenter til IHC Alarm


Mads Svendsen
 Share

Spørgsmål

Hej,Jeg har i dag en IHC installation i vores hus (fra 1999), der inkludere en IHC alarm. Jeg har valgt at slå alarmen fra, da jeg meget ofte får fejlalarmer. Det er en alm. PIR der er bygget ind i væggen og jeg har læst på forummet, at de er for følsomme. Derfor vil jeg høre, om jeg "bare" kan udskifte disse med alarm PIR? Er der ikke noget med, at jeg skal have en større/nyere strømforsyning, alarm backup modul mv.?På forhånd tak.Hilsner Mads

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej MadsDen største forskel ligger nok i at en Alarm PIR kører på 12V og det findes ikke i en alm. IHC installation, hvor al svagstrøm kører på 24V.Den rigtige løsning er at købe et IHC alarm modul, med batteri. så har du 12V.Du skal dog også være opmærksom på hvor mange ledere du har ud til din PIR, da en alm. PIR kan køre på 2 ledere, mens en Alarm PIR skal have minimum 4 ledere.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej LarsTak for Excel arket. Jeg er ikke så stærk på dette felt, men jeg har indtastet de komponenter, som jeg har i min tavle. Har du mulighed for at se på det vedhæftet dokument, om min nuværende strømforsyning er OK (og hvor meget overskud der er til udvidelser i fremtiden) ? Jeg kan se at der på min strømforsyning står følgende: Output = 3 A og Input = 0,7 A, hvi

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hvis der står 3A og den er ligså bred som en controller er det "den store" 72w 120B1062 (3Ax24V= 72 watt)Den lille 15w 120B1061 har samme bredde som et input/output modul og kan kun levere 600mADit forbrug med indtastede enheder er samlet lige over 300ma ved 24v. Men det "kan" den lille altså godt levere hvis det var den du havde.Du har således rigelig kapacitet til fremtidige udvidelser. Du kan lave en 3 gange så stor installation.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok