Hop til indhold
  • 0

Emhætte motor


McenterFreak
 Share

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det kan faktisk virke med en lysdæmper, men det skal være af LR-typen (eller UNI). Hvis du kigger på specifikationerne på en UNI 400(Link), står der også motorer 40-200w.En 1000LR IHC/SA kan bruges til motorer fra 60W til 600W.Til emhætter plejer jeg at anbefale Thermex CKB motorer, og disse kan sagtens reguleres. Link

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

claus82 skrev:

Det kan faktisk virke med en lysdæmper, men det skal være af LR-typen (eller UNI). Hvis du kigger på specifikationerne på en UNI 400(Link), står der også motorer 40-200w.En 1000LR IHC/SA kan bruges til motorer fra 60W til 600W.Til emhætter plejer jeg at anbefale Thermex CKB motorer, og disse kan sagtens reguleres. Link
Jeg tror faktisk jeg får en gammel Dimmer 1000LR i overskud. når jeg renoverer køkkenet (er nød til at ændre det, der er 64 stk. 20 w halogener :( ), og det er i forvejen en Thermex emhætte og motor, så mon ikke jeg får det til at køreTak for hjælpen
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

McenterFreak skrev:

Jeg tror faktisk jeg får en gammel Dimmer 1000LR i overskud. når jeg renoverer køkkenet (er nød til at ændre det, der er 64 stk. 20 w halogener :( ), og det er i forvejen en Thermex emhætte og motor, så mon ikke jeg får det til at køreTak for hjælpen
Ja nogen har gulvvarme, andre har loftvarme (?!) :laugh: Og jeg troede at jeg havde mange spot i loftet (17 stk i køkken/alrummet).Tror du ikke lillemor kommer til at savne "føntørern" når de bliver skiftet ud med LED :P
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

lars-jacobsen skrev:

McenterFreak skrev:
Jeg tror faktisk jeg får en gammel Dimmer 1000LR i overskud. når jeg renoverer køkkenet (er nød til at ændre det, der er 64 stk. 20 w halogener :( ), og det er i forvejen en Thermex emhætte og motor, så mon ikke jeg får det til at køreTak for hjælpen
Ja nogen har gulvvarme, andre har loftvarme (?!) :laugh: Og jeg troede at jeg havde mange spot i loftet (17 stk i køkken/alrummet).Tror du ikke lillemor kommer til at savne "føntørern" når de bliver skiftet ud med LED :P
Ja nu sagde du godt nok loftvarme, men det sjove er at vi bor i et "Rundskuehus". Det var hovedgevinsten i et lotteri i halvfjerdserne. Da vi overtog huset var der afsat 3-4000 watt til opvarming af henholdsvis gårdhave og indkørsel, så når vi kom hjem en kold vinteraften med masser af sne, så stod indkørsel og gårdhave snefrit. DET ER FJERNET. Huset var også elektrisk opvarmet, idet der var luftkanaler under gulvet der blæste koldt luft hen til elektiske varmerør ved vinduerne, som så varmede luften op, før den blev blæst op ad de store vinduer. Det er nu udskiftet med gasfyr. Naboen var/er, om muligt dårligere stillet. Her eksperimenterede arkitekterne med LOFTVARME, dvs. elvarme i loftet!!! Han fortalte at det altid var spændende når mam skulle sætte noget op i loftet, hvor mange gnister der kom. De har også gas opvarmning nu
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok