Hop til indhold
  • 0

Overfaldsalarm/ blink med 230 v


Kristoffer1354922272
 Share

Spørgsmål

HejJeg ville gerne lave en overfaldsalarm(eller discolys), så når jeg trykker på 2 tryk på wireless tryk, blinker x-antal udgange/lamper, og skal stoppe og tænde alt i fuldstyrke, når jeg trykke på 2 andre taster?giver dette mening? har ikke nogen alarm tilsluttet.har set lidt på alarmblokken og kan ikke lige overskue den??På forhånd tak for hjælpen

Link til kommentar
Del på andre sites

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg mener ikke du kan få den til at registrere 2 samtidige tryk, når det er wireless kontakter.Så vidt jeg husker har jeg selv prøvet noget lignende engang, men er dog ikke helt sikker, så prøv engang for at være helt sikker.Hvis det ikke kommer til at virke, må du i stedet overveje noget med et langt tryk, eller en bestemt tryksekvens istedet,

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

HejJeg søger også en overfalds-funktionsblok og har forsøgt mig med ovenstående.Har tilsluttet et wireless tryk, således at tast 1 går til begge aktiveringsinput - og tast 2 til begge sluk-input (jeg behøver ikke sikkerheds-dobbelttryk). Så virker det da :-).Jeg ville bare også gerne have en sirene tilføjet. Er der en venlig sjæl, der til ovennævnte "overfaldsalarm.vis" kan tilføje en udgang, der ved alarm går ON (til sirenen - dvs. så den ikke 'blinker' i takt med lyset)Og hvis det kan lade sig gøre, en variabel tidsforsinkelse, så alarmen først går igang f.eks. 30 sekunder efter man har aktiveret den.På forhånd tak.Jesper

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tusind tak, du er en sand ven af IHC-folket:) Har jeg ret i, at forsinkelsen kun gælder sirene-udgangen? :blush: Kan det lade sig gøre, også at få en forsinkelse på blinkene?Meningen er, at de u-inviterede ikke skal have mulighed for at opdage hvad/hvordan/hvem der har aktiveret alarmen :evil:

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok