Hop til indhold

Logitech Harmony 900


Finn Gøge
 Share

Recommended Posts

Jeg har en Harmony 555 som IKKE virker med infrarød IHC forbindelse. Logitech lovede at det kunne lade sig gøre, men MANGE forsøg har vist at det kan den ikke.Jeg har stadig opsætningen i fjernbetjeningen, og af og til så kan det være jeg er HELDIG og den kan tænde lyset én gang, men det tændes kun én gang, og kan naturligvis ikke slukke det.Håb - men forvent ikke at det kommer til at virke.Surt - men sådan er det. Jeg har dog her på siderne læst at der er nogen der har fået det til at virke, så lad optimismen herske.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har selv en logitech harmony 895, og virker upåklageligt med en alm irmodtager.. Kører dog trådløs, så ir senderen fra fjernbetjeningen sidder klistret direkte på modtageren.Skal lige siges at jeg ikke kunne finde nogle koder der virkede, og kunne heller ikke lære logitech'en koderne fra én ihc ir fjernbetjening. Så skrev en mail til logitechs support, med mit problem og produktnummer på ihc modtageren. Og 2 dage senere kunne jeg opdatere min logitech remote, og alt virker perfekt!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 11 months later...
Så skrev en mail til logitechs support' date=' med mit problem og produktnummer på ihc modtageren.[/quote']Det kan godt være at det er et dumt spørgsmål, men hvilket produktnummer brugte du?Såvidt jeg kan se varierer det afhængig af hvilken farve modtageren har:506D5502 Lysegrå506D6502 Hvid506D8502 Koksgrå
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 9 months later...
  • 2 months later...
en af mine kamerater har den IKKE' date=' det ligger fasthvis han havde, havde du lagt info på hvordan det var sat op[/quote']Ro på nu. Bare fordi der ikke er lagt noget info op om hvordan det fungere er da ikke ensbetydende med at det ikke virker.For 5-10 år siden var der en af LK's tidligere medarbejder som forsøgte sig som selvstændig med et alternativt produkt. Han havde bl.a. lavet en controler, som kunne snakke med LK's over wireless, samt hans egen ElektronicHouseKeeper. Han gjorde samme fejl som alle andre niche spiller. Han forsøgte at lave det propritært, så ingen andre kunne integrer med hans system. Hvad han laver idag ved jeg ikke, men man kan følge hans spor af konkurser på cvr.dk
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg overvejer kraftigt at købe IR FUGA modulet.Jeg har en Logitech 525, og kan sagtens vælge IHC remote fjernbetjeningen i softwaren, og kan se at knapperne er forud valgt fra Logitechs side.Men virker Logitech fjernbetjeningen kun til B&O udagven af IR modulet, eller kan den også kører sammen med den normale "EL nr: 10 86 018 138"?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok