Hop til indhold
  • 0

IHC-net over D-Link DWL-P200 ?


Martin Würtz
 Share

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Den virker fint på alt Ethenet kat. 3 til kat 6 kabling.Den sender nemlig strømmen gennem de ledige par der ikke bliver brugt ved dataforbindelser. Lidt ligesom IHC-net gør med at sende TV/Tlf på de ledige par. Derfor vil den heller ikke kunne bruges på IHC hvis du har "Tripple splitter" på og bruger kablet til andet end en ren data kabling.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

IHC net er blot et skærmet Cat6 edb drop (Cirka). Så hvis du har trukket edb kabling (PDS) kan du være heldig at IHC NET komponenterne kan bruges. der er ingen garanti for dæmpning, impedans, støj o.l.Det behøves du ikke at bruge en PowerOverEthernet (PoE) adaptor til. Den bruges til at forsyne eks. IP-telefoner, Trådløse accesspoint eller lignende, hvis der ikke er en stikkontakt hvor udstyret skal stå. Og så vidt jeg ved har det ikke noget med B&O at gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har aldrig været (læs haft råd til) B&O fan og derfor ikke kikket nærmere på deres specielle kabling.Men http://www.av-connection.dk/?ML=845 har en del færdige og delvist færdig kabler kan jeg se.Hvad er problemet ? Du har kun fået trukket 1 IHC net kabel imellem de steder hvor du skal bruge dit B&O ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Mit problem er at jeg kun har 2 ihc-net stik til mit B&O tv i køkkenet og jeg skal bruge 3. I øjeblikket har jeg antenne på den ene og powerlink på den anden, men jeg mangler at koble det til masterlink. Derfor havde jeg en forhåbning om, at jeg kunne overføre en masterlink forbindelse trådløs til masterlink.Mvh Martin

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok