Mikkel Skovgaard Skrevet January 25 Rapporter Share Skrevet January 25 Jeg har snakket med flere med Visual 3 controller med massive pakketab og ustabilt net. Der er også flere herinde der har oplevet mener jeg - men ved noget hvad det skyldes og om der er et fix? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret 2 timer siden Rapporter Share Besvaret 2 timer siden På 9.4.2026 at 21:08 , Jakob Hauerslev skrev: Det virker bare sygt at de hellere vil blive ved med at sende ting til reparation, end at fikse det med en ny firmware. Utroligt at Schneider ikke får en med indsigt til at kigge på det (de må jo have nogen ansat skulle man tro - ellers kan de jo nok skrive til en som dig), og så får det fikset. Det er jo næppe noget der betyder særlig meget for sådan et kæmpe firma. Jeg har lidt på fornemmelsen at ombytnings servicen stopper når deres IHC SpaceLogic KNX gateway kommer på marked. På 9.4.2026 at 21:08 , Jakob Hauerslev skrev: I øvrigt venter de stadig med at frigive det nye IHC interface til KNX. Der er endnu ikke en pris på dimsen, men alene gateway til den koster vejl. 10.000 kr. Og så skal det vist programmeres med et eller andet licensprogram fordi det jo er KNX. Av av av... Såvidt jeg har forstået, skulle man kunne programmer den med deres gratis KNX værktøj. Det er dog begrænset i antal enheder, men det burde ikke være noget problem hvis man bare har en IHC KNX gateway og en Wiser KNX gateway. Det er dog 2 relativt dyre gateways. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mikkel Skovgaard
Jeg har snakket med flere med Visual 3 controller med massive pakketab og ustabilt net.
Der er også flere herinde der har oplevet mener jeg - men ved noget hvad det skyldes og om der er et fix?
Link til kommentar
Del på andre sites
26 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts