Hop til indhold
  • 0

Output skifter

Gert Hansen
 Share

Spørgsmål

Jeg bliver ved med at finde mindre irriterende fejl i min opsætning.
Jeg har et springvand og lys i samme.
Når jeg tænder pumpen vil lyset ikke tænde, først når pumpe er slukket.
Er der en der kan gennemskue hvad der skal rettes i opsætningen?
Sætter jeg et multimeter på udgangene ser det helt forkert ud og er svært at beskrive, er det måske min nul ude i brønden der kan være forkert forbundet?
På forhånd tak.
image.thumb.png.342299bf2ff545972ce3d479953f4458.png

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

I dit screenshot, kan vi ikke se hvad du har linket til de forskellige indgang i dit program. Fejlen kan ligge der.

Jeg ved ikke hvad du mener med at det ser helt forkert ud når du måler med et multimeter. Men det er ikke unormalt at måle spænding på et langt kabel i slukket tilstand. Det skyldes induktion fra andre kabler m.m.

Om tingene er monteret korrekt i brønden, bør du får en elektriker til at checke. Det er simpel elektriker arbejde, som enhver elektriker bør kunne gennemskue.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hvis jeg gætter rigtigt, så har du 2 funktionsblokke efter hinanden, hvilket sjældent er en god ide.

Om det er program eller virkelighed kan du nemt afgøre via serviceview, skifter udgangene som forventet. Hvis ja, så skal du have fat på en elektriker. Hvis nej, så er det programmet der er årsagen.

Prøv evt. at lave vedhæftede lille program. Og brug den i stedet for de 4 du bruger i dag. Udklip.PNG.25edf1b951e3b96876fbd45c90d1f4d3.PNG 

Link til kommentar
Del på andre sites