Søren Nielsen1354922315 Skrevet %s kl. %s Rapporter Share Skrevet %s kl. %s Hej, ønsker at købe omkring 700 m. i alt. Dog minimum 150 meter af gangen. Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret I går kl. 10:24 Rapporter Share Besvaret I går kl. 10:24 Hvis du ikke finder noget link 10 kabel, så kan alle typer svagstrøms kabler bruges. Du skal bare sikre dig at de er godkendt til mindst 400V, så de kan ligge sammen med dine 230/400V kabler i tavlen m.m. Derudover skal du være opmærksom på kvadratet i kablerne. Link 10 er 0,6mm kvadrat og kan dermed klare de 3A som en 72W strømforsyning kan levere ved 24V. Personligt bruger jeg alm. netværks kabel isteddet for link-10 kablet. De er typisk godkendt til 10KV og har normalt et kvadrat på 0,4mm. Det er rigeligt til tryk og andre LK IHC komponenter som ikke sidder i tavlen. Skal du bruge det på stedder hvor der er høj belastning, som f.eks. ved strømforsyningen, kan du altid lægge kablet dobbelt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Nielsen1354922315 Besvaret 7 timer siden Forfatter Rapporter Share Besvaret 7 timer siden 22 timer siden, Lars1 skrev: Hvis du ikke finder noget link 10 kabel, så kan alle typer svagstrøms kabler bruges. Du skal bare sikre dig at de er godkendt til mindst 400V, så de kan ligge sammen med dine 230/400V kabler i tavlen m.m. Derudover skal du være opmærksom på kvadratet i kablerne. Link 10 er 0,6mm kvadrat og kan dermed klare de 3A som en 72W strømforsyning kan levere ved 24V. Personligt bruger jeg alm. netværks kabel isteddet for link-10 kablet. De er typisk godkendt til 10KV og har normalt et kvadrat på 0,4mm. Det er rigeligt til tryk og andre LK IHC komponenter som ikke sidder i tavlen. Skal du bruge det på stedder hvor der er høj belastning, som f.eks. ved strømforsyningen, kan du altid lægge kablet dobbelt. Hej Lars, tak for input, men jeg kan godt lide at holde samme farvestruktur på alle kabler, så det bliver nok svært at finde et kabel der matcher. Netværkskabel dur ikke, da jeg kører 4 slutte OPUS med LED, så de kræver 9 ledere... Så hvis nogen har noget Popovic Link-10 er jeg stadig meget interesseret ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret 3 timer siden Rapporter Share Besvaret 3 timer siden En hurtigt søgning på Google siger at elvvs.dk m.fl. fortsat skulle have noget på lager. Om det er korrekt eller de bare ikke har fået opdateret deres webshop ved jeg ikke. Alternativt har elmaterial.dk et signal kabel Signalkabel Ptkh 10X0,6 T500, som ser ud til at have næste samme faver, men ikke parsnoet. Jeg kan desværre ikke finde hvilke spændinger det er godkendt til. Ellers er der et 10x2x0,5 telefon kabel hos lavprisel.dk. Der ser farverne dog ud til at være anderledes. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts