Hop til indhold

Elmåler til solceller


Chip-Trix
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg har et spørgsmål,eller flere, ikke at jeg kan gøre noget ved det, men jeg vil gerne forstå hvorfor.

Der har idag været en elektrikker forbi for at skifte min elmåler som blev opsat for ca 5 år siden.

Elektrikeren sagde der var fejl på måleren så den målet i 2, underligt udtryk som vedkommende ikke kun uddybe nærmere ud over at den målte som til solceller, faktisk var vekommende ikke særlig godt kørende i hvorfor den blev skiftet, kun at det kunne ses indefra.

Spørgsmål:

Indefra: Jeg går ud fra de på en eller anden måde kan aflæse forskellige ting.

Hvorfor siger hun der er fejl på målerne ved at x

den måler som på solceller, er det ikke bare en fejl monteret, eler er der noget i min instalation som kan gøre det.

Hvis det er en fejl måler de har sat op, så har de ånenbart gjort det mange steder da vedkomende åbenbar havdes kiftet endel

 

  

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du ikke på forhånd modtaget et brev om at måleren skulle skiftes? Står der ikke noget om årsagen i det brev?

Kundeservice er efterhånden en by i rusland. De er experter i at sige en masse uden brugbare detaljer. Alligevel vil jeg også forslå at du kontakter dit net selskab. Den elektriker som har været ude og skifte måleren ved næppe meget andet den det som står på den ordre, som vedkommende har fået udstukket af en computer. Ordren indeholder højst sandsynligt nogle fejlkoder, som giver mening for dem som skal reparer måleren når den kommer ind på værkstedet, men som er volapyk for alle andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok