Hop til indhold
  • 0

IHC Modem - Ombytning


JohnDK
 Share

Spørgsmål

Hej alle

Der er faktisk en gammel tråd om dette emne, men det kunne jeg ikke besvare, derfor denne nye streng.

Jeg har problemer med mit IHC Modem, og til min overraskelse er der en SW Bug i SMS modemmet, som gør at det går i en end-less loop.

Mit spørgsmål går på, om ombytningen måske ligeledes gælder for ubrugte produkter, som er over 2 år, da fejlen jo er anerkendt som et SW issue hos LK ? 

Mit håb er, at det kan ombyttes, eller måske lige få en SW clean up hos LK i Ballerup.

Hvad tænker I. Er det blot too bad, eller måske håb forude ?

Hvorfor er sådan noget ikke rettet, og ligeledes er det besynderligt, at det ikke kan fikses med en Factory reset.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg ringede til Schneider og fik fat i deres hotline.

De må jo ikke snakke med private, men til trods for dette tog de sig tid til at få en snak med mig og høre om problemmatiikken.

Hertil tager jeg virkelig hatten. Vi fik os også en snak omkring muligheden for ombytning, men til supportens velvidende var den periode overstået for rigtig mange år siden. Det er åbenbart sjældent de får henvendelser omkring SMS modem, der er blevet defekt pga. Buffer Overun. Jeg fik dog en yderst kompetent og god support, hvilket de jo i princippet ikke behøver. Desværre har de jo ikke muligheden for en ombytning, som jeg nok havde regnet med. Derved skulle jeg kontakte distributøren, men produktet er jo lige præcis gået ud over de to ør desværre.

Schneider har heller ikke selv muligheden for at SW flashe SMS modemmet igen, så der er desværre kun en vej, i skraldespanden. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok