Hop til indhold
  • 0

2.0 vs. 2.6


Allan Nissen
 Share

Spørgsmål

HejJeg har en kammerat som har en stor IHC hus installation. Den er programmeret i Visual 2.0. Vi har nu planer om at opgradere til 2.6 men hvad med programmet?Der er nogle komponenter som er anderledes, f.eks. wireless dimmere, men er der andet som det er nødvendigt at ændre inden man opgraderer?Han har kun 2 wireless dimmere og kan vi nøjes med kun at omprogrammere dem så ville det jo være rigtig godt.Allan

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg er delvist enig med Thomas.Dog vil jeg lige sige at jeg hjemme hos mig selv, opdaterede firmware til 2.6 uden de helt store problemer.Der var kun et par enkelte funktionsblokke der ikke opførte sig rigtigt, og det var nogle med nogle timere.Hvis man ikke er så "sårbar" over for små fejl, så kan man jo gøre det, og udskifte funktionsblokke efterhånden som man finder ud af hvilke der er noget galt med.Bare husk en vigtig detalje. Lav backup af projektet FØR du opdaterer firmware. Og for ikke at støde ind i for mange problemer under opdateringen, smider man et tomt projekt ind i den i mens ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Den med det tomme projekt har jeg luret af herinde, men tak for det.Mente også umiddelbart at de fleste FB'er burde virke i 2.6 da det jo drejer sig om logiske funktioner.Men da det ikke er mit hus, og jeg ikke er interesseret i at aflevere noget som kun måske virker så jeg laver jeg et helt nyt program.Det giver også en mulighed for at få ryddet lidt op i funktionerne.De FB'er man bruger mest er jo blevet opdateret og i de fleste tilfælde nemmere at bruge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok