Hop til indhold
  • 0

LK visual forbedringer


Mikkel Skovgaard
 Share

Spørgsmål

Fra min facebook side:

Jeg har på det sidste hjulpet en del med at få installeret selve LK Visual og usb drivere med mere.

Ville det give mening at lave noget der kan løse problemerne med primært de gamle men også visual 3 installationer. Det jeg pt har lavet er:

- Fjerne automatisk Adobe pdf reader I gammel version og andet forældet software.

- Fjerne automatisk installation af gammel og usikker java.

- Fjernet krav om java installation til firmware upgrade-

- Løst problemet med at bruger definerede funktions blokke ikke kan gemmes og kopieres ind.

- Lavet hele lk visual programmet portable.

Jeg kan naturligvis ikke distribuere LKs egen software men kan lave noget man kan køre efter man har downloadet deres software men inden man installerer det.

Alternativt kunne jeg måske kontakte lk/Schneider og spørge om jeg må bygge en ny installer til dem.

Bonus: har ihc-user nogenside hørt noget for de har en del af IHC softwaren til download?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Mikkel

Det lyder da som en pisse god ide ;) Jeg har tit bokset med at få installeret det gamle software på "nye" installationer af windåse. Jeg har overvejet at lave virtuelle maskiner med de specifikke versioner af IHC versionerne, så ville jeg da kunne få det til at virke :)
Men jeg vil vildt gerne kigge på det!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok