Hop til indhold
  • 0

LK Tavlekat


Lars Jacobsen
 Share

Spørgsmål

18 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Tak, har nu fået installeret Tavlekat ver. 4.1 og den MS java som også er nødvendig. Men Tavlekat står bare og siger:Indlæser......ligesom den online version der er på LK´s hjemmeside.Jeg bliver nok nødt til at væbne mig med tålmodighed, indtil LK kommer med den opdatering som de praler med på deres hjemmeside kommer her til efteråret (2009 ?) mvhLars

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja, hos LK sadler de nok ikke samme dag som de rider.... eller omvendt:blink: Nå men jeg har XP Professionel 2002 Servicepack 3, og Explorer 7.0 så der burde jo ikke være nogen problemer. Programmet har også fået tilladelse/åbnet porte i Windows firewall, da det åbentbart vil på nettet....Andre der har gode ideer eller måske den seneste ver. 4.2 ?mvhLars

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Fik det til at spille :) Skulle bare "disable" Sun Java i IE.Nå, men er der nogen der ved hvad der er opdateret i ver. 4,2 i forhold til denne 4.1 ? Måske bortset fra flere/nyere komponenter ?Savner f.eks. at kunne lave sammenhæng mellem egne komponenter (alternative/billigere automat sikringer) og de eksisterende LK komponenter.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Linket til tavlekat virker desværre ikke længere, og jeg vil gerne prøve det inden jeg starter på min uddannelse til elektriker. :)Er der nogen der kan sende den gamle version til mig, da lk har fjernet den fra deres hjemmeside pga. opdatering?Min e-mail er: Jacoobsen (SNABEL-A) gmail.comMed venlih hilsenJonas Jacobsen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

thomasbl skrev:

Fedt at se at de bruger mit gamle site igen........:-)Var jo tvunget til at frigive dette da IHC er et varemærkenavn..De er ude med riven i øjeblikket med ALT der hedder noget med IHCJeg laver KUN IHC og en søgning på mit site wihc.dk giver INTET IHC link/OrdSjovt Ikk:silly:
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

IBIT skrev:

thomasbl skrev:
Fedt at se at de bruger mit gamle site igen........:-)Var jo tvunget til at frigive dette da IHC er et varemærkenavn..De er ude med riven i øjeblikket med ALT der hedder noget med IHCJeg laver KUN IHC og en søgning på mit site wihc.dk giver INTET IHC link/OrdSjovt Ikk:silly:
Det var nu bare et hint til admin om at hans webadresse ihc-user kunne give ham problemer.Personligt er jeg vild med mariekiks og spiser dem gerne med smør på......:laugh: ABOJeg ved ikke hvad du har røget, men håber at det smagte godt..."LK så kører det for dig" min bare R..
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok