Joakims Posted November 6, 2022 Report Share Posted November 6, 2022 Hej Jeg vil gerne have hjælp til følgende. Jeg vil tænde lys forbundet til UNI400 ved hjælp af skumringsrelæ og slukke ved hjælp af ur. Er der en passende funktionsblok der kan bruges eller er der andre løsninger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lars1 Posted November 9, 2022 Report Share Posted November 9, 2022 Hvis det er IHC Visual 1, 2 eller 3 er jeg ret sikker på at LK har en standard funktions blok til dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Allan Nissen Posted November 11, 2022 Report Share Posted November 11, 2022 På 6.11.2022 at 08:49 , Joakims skrev: Hej Jeg vil gerne have hjælp til følgende. Jeg vil tænde lys forbundet til UNI400 ved hjælp af skumringsrelæ og slukke ved hjælp af ur. Er der en passende funktionsblok der kan bruges eller er der andre løsninger. 1.4.03.a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Joakims
Hej
Jeg vil gerne have hjælp til følgende. Jeg vil tænde lys forbundet til UNI400 ved hjælp af skumringsrelæ og slukke ved hjælp af ur. Er der en passende funktionsblok der kan bruges eller er der andre løsninger.
2 answers to this question
Recommended Posts