Hop til indhold
  • 0

Import av fil i IHCTablet


hallstein
 Share

Spørgsmål

Hei,

Jeg greier ikke lenger å importere project til IHCTablet.

Jeg har greid det før, importert fra en annen iPad via email.  

På IHCTablet trykker jeg på tannhjulene oppe til venstre, --> Manage Projecte --> Manage. I boksen "Projects" er det eneste option "Add new project".  Mener å huske at det var en option om "Import" her tidligere.

Eller når jeg velger email; får opp "Exported IHCTablet project" fra en annen iPad, jeg trykker på project-filen, trykker på "Del", trykker på "IHCTablet", trykker på "Åpne i app", så åpner IHCTablet, men ingen spor av den nye project-fila.  (Det samme skjer om jeg prøver å importere fra "Filer".

Jeg har deleted og reinstallert appen fra App Store flere ganger uten at det hjelper.

Er det noe jeg gjør fundamentalt galt eller er det noe galt med appen? 

IHC controller 6.2, firmware 2.8.4.  iPad 9, ios 15.4.1.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg kender intet til IHC tablet, men mit gæt er udløbne certifikater, som gør at IHC tablet ikke længere kan downloade projekt filen fra IHC controlleren.

LK supporter ikke længere Visual 2 controller, så der er ikke noget hjælp at hente her. Selv Visual 3 controller er de MEGET langsomme til at opdater med valide certifikater.

Jeg kender ikke til nogen workaround for IOS, men hvis du har en apple device som køre med en ældre IOS version kan du prøve om det virker der.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 15.8.2022 at 03:49 , hallstein skrev:

Hei,

Jeg greier ikke lenger å importere project til IHCTablet.

Jeg har greid det før, importert fra en annen iPad via email.  

På IHCTablet trykker jeg på tannhjulene oppe til venstre, --> Manage Projecte --> Manage. I boksen "Projects" er det eneste option "Add new project".  Mener å huske at det var en option om "Import" her tidligere.

Eller når jeg velger email; får opp "Exported IHCTablet project" fra en annen iPad, jeg trykker på project-filen, trykker på "Del", trykker på "IHCTablet", trykker på "Åpne i app", så åpner IHCTablet, men ingen spor av den nye project-fila.  (Det samme skjer om jeg prøver å importere fra "Filer".

Jeg har deleted og reinstallert appen fra App Store flere ganger uten at det hjelper.

Er det noe jeg gjør fundamentalt galt eller er det noe galt med appen? 

IHC controller 6.2, firmware 2.8.4.  iPad 9, ios 15.4.1.

Jeg har ikke en ny ipad installation at teste på, så har kun prøvet på en eksisterende, at importere tablet projektet, og det lykkedes heller ikke for mig. Mon ikke der har været så mange IOS opdateringer siden tablet app'en sidst blev opdateret at denne deling af filer mellem app's ikke længere fungerer korrekt......

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 timer siden, Allan Nissen skrev:

Jeg har ikke en ny ipad installation at teste på, så har kun prøvet på en eksisterende, at importere tablet projektet, og det lykkedes heller ikke for mig. Mon ikke der har været så mange IOS opdateringer siden tablet app'en sidst blev opdateret at denne deling af filer mellem app's ikke længere fungerer korrekt......

Jeg tror ikke at app'en er problemet, men at de nyer IOS versioner ikke længere understøtter de gamle krypterings protokoller som LK bruger i deres IHC controller.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok