Hop til indhold

Coralreef

Members
  • Antal indlæg

    206
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

  • Days Won

    5

Coralreef last won the day on August 16 2022

Coralreef had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Østjylland

Seneste besøgende på profilen

Blokken med seneste besøgende er deaktiveret, og bliver ikke vist til andre

Coralreef's Achievements

  1. Helt nyt lk IHC sms modul 1088011638, kan sendes. 1500kr?
  2. Har nu testet forskellige pærer og det gør IKKE nogen forskel, de går stadig i frys mode de Ø80 udtag :(. Nøj hvor er jeg ved at være træt af det lort!
  3. Update her fra - mit virker igen... Upload af tomt projekt og total reset af systemet, herefter samme projekt oploaded igen, og nu har den fint været på netværket siden da. Dejligt men sikke et bøvl!
  4. Interessant vinkel med pæren. Det vil jeg prøve af, er igang med at skifte fra osram til Phillips løbende. Vil tage de 2 rum det oftest sker i som de næste.
  5. Fin dialog omkring wireless, men fakta er vel blot, at mange bøvler med disse Ø80 udtag. Her til morgen stod jeg igen med problemet på det ene badeværelse. Kunne efter mange tryk/touch af og til få den til at dæmpe op og ned, og pludselig efter lidt tid fik jeg det slukket. Et udtag med 22RSI signal i øvrigt, så fin forbindelse til controlleren. Baglås, bedre kan det ikke beskrives! Men hvad gør man ved det? Jeg kan ikke kable om til tavledæmpere desværre...
  6. Kan se at mit program pt. er bygget med 1.2.05 blokken, men at der findes en 1.2.05c - er der rettet noget der?
  7. Jeg har kun HW2, ialt en 9-10stk, og ingen andre trådløse IHC enheder. Ingen trådløs styring ellers, andet end mit trådløse netværk/APer fra Unify. Det er som regel i nogle givne rum, og faktisk ikke altid dem der bruges mest. Den ene har dog signal styrke på 7-10 RSI så det skyldes måske det, men resten er i grøn. Min sag har kørt i denne tråd i øvrigt...
  8. At Ø80 wireless dimmere går i baglås så man ikke kan slukke på tryk, serviceview eller app. Det eneste der virker er som regel controller genstart eller genupload af program. Har haft dette problem siden 2018 hvor vi byggede huset, men har aldrig kunne finde frem til årsagen. Det er aperiodisk og helt uden for sammenhæng desværre...
  9. Har samme udfordring af og til på min version 3 og hw2 Ø80 udtag… Så sent som her til aften !
  10. Også på en version 3 controller? Jeg har desværre ikke fundet en løsning endnu og har ikke flere ideer pt. Det er virkelig noget møg!
  11. Ja det kunne nemlig være interessant, jeg har dog heller ikke lige en ved hånden.
  12. Har forsøgt med både tomt program og slå diverse tidsserver osv fra, ingen held/samme resultat. DNS benytter jeg 8.8.8.8 og 8.8.4.4.
  13. Tak for flere gode tips Lars, jeg tager dem fra en ende af. Tror dog ikke at det er netværket i sig selv, da det dels ikke er ændret, dels kører ret godt(med gode komponenter fra Unify hele vejen rundt). Men jeg skal ikke garantere det/udelukke det...
  14. Ingen løsning fundet endnu, skal arbejde med det igen i weekenden. Har talt med schneider support også, men det har heller ikke ført til løsning(lidt samme tips som her i tråden).
  15. Min controller er forbundet med kabel til min Unify switch. Har prøvet andet kabel og anden port. Prøvede desuden fra anden PC i går, samme resultat! Den har kørt før på den switch før, men jeg kan godt prøve at begrænse den port(mener jeg at jeg kan).
×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok