Hop til indhold
  • 0

Nye produkter er frigivet.


Thomasbl
 Share

Spørgsmål

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Lækkert design på de nye fjernbetjeninger tíl wireless og dejligt at se at dengamle IR model ligeledes er opdateret.OK, efter at have set nøgleringen live, er jeg bare nødt til at beskrive det herJeg var hos grosissten idag for at hente denne nøgle ting, da en kunde bare måtteeje den....Til min store glædelige overraskelse, var den pakket lækkert ind i en sort box, lidt ala APPLEStille bliver den pakket op og stor skuffelse......Magen til KINA PLAST, skal man lede længe efter, det ligner noget som går i stykker, bare man kigger på den.Hvad sker der for LK....?Kedelig grå plast og IKKE som det burde være i stål eller aluDet må "sgu" da forventes at de kunder, der vælger at give 500Kr for en nøglering og som har givet boksen for deres IHC anlæg, ligeledes forventer en lækker kvalitet......Totalt selvmål af LK med dette produktIkke om jeg vil fanges i at have sådan en fætter i mit nøglebundt.....Så hellere et alm wireless tryk i handskerummet med en lækker FUGA ramme påGruer lidt for at se de nye remotes live..... - nogen der har set dem.....?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
http://billigihc.dk/Der kan I finde priserne, og de ser faktisk fornuftige ud..Mht. nøgleringen, så købte jeg den for flere måneder siden, og har haft den plastic ting i mit nøgle bundt lige siden, den ligner stadig sig selv, og virker fint.Jeg er faktisk glad for den, selvom jeg også gerne så den i noget sort og alu i stedet for :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok