Hop til indhold
  • 0

Nogen der kan hjælpe mig med at få data ud via mit


Brian Vestergaard
 Share

Spørgsmål

23 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej ThomasLK har efter sigende lavet nogle specielle LAN kabler til forbindelse mellem Switch/router og IHC NET Basis enhedenNoget med at en stel kan komme retur og lave problemer med Switch/router......?Har du hørt/set det.....?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Lk tager jo ikke mod opkald fra private, da det er en kundeservice for deres kunder, som jo er elektrikkere og elinstallatøreret lille hint....Hvis nu at boxen er kodet som "farvekode A" og konnegtoren er kodet som "farvekode B", så smider du faktisk datasignaler ind på de forkerte ledere....."Farvekod altid IHC NET BASIS som B", så er det nemt at huske i begge ender - alt andet kan give sjove krydsningsfejl..Tilbage til spHar den installatør, der har sat anlægget op, ikke testet det med LK´s specielle IHC NET BASIC tester....?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

IBIT skrev:

Lk tager jo ikke mod opkald fra private, da det er en kundeservice for deres kunder, som jo er elektrikkere og elinstallatører
Hold kæft hvor er i af til indspiste!!LK svarer på spørgsmål fra alle der ringer ind med spørgsmål, om ALT hvad de hedder LK. De spørger ALDRIG om du er installatør. Så meget skal LK kritiseres for, men ikke at de ikke vil hjælpe privatfolk.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Uanset hvordan du vender og drejer det det, så er LK´s Support til den professionelle elektrikker eller installatør og IKKE til privatePå deres site www. lk.dk kan du INGEN steder under private se at du kan ringe til dem for supportmen under professionel står der denne tekst:Hvis du sidder inde med spørgsmål, du ikke kan finde svar på under Spørgsmål og svar, eller du står ude hos en kunde og har brug for et svar med det samme, er du altid velkommen til at ringe til vores Kundeservice på 4420 7200 mandag til torsdag mellem kl. 8-16 og fredag mellem kl. 8 og 15.30.Jeg ved jo ikke om du er elektrikker mm, men der er "masser" af slutkunder, der giver sig i kast medIHC, selvom at det faktisk kun må installeres af en EL installatør, og det kan giveproblemer med elsikkerhedenSæt nu LK´s kundeservice hjælper en privat med at bryde loven eller lave en direkte farlig installationhvem har så ansvaret........?Kunden kan altid sige "jamen jeg ringene til LKS og fik at vide hvordan jeg skulle forbindestærkstrømmen i tavlen, da jeg ikke kunne forstå vejledningen"...........IHC og EL er KUN for fagfolk...Der er en grund til at vores uddannelse tager op til 6 år.....:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

IBIT skrev:

Uanset hvordan du vender og drejer det det, så er LK´s Support til den professionelle elektrikker eller installatør og IKKE til privatePå deres site www. lk.dk kan du INGEN steder under private se at du kan ringe til dem for supportmen under professionel står der denne tekst:Hvis du sidder inde med spørgsmål, du ikke kan finde svar på under Spørgsmål og svar, eller du står ude hos en kunde og har brug for et svar med det samme, er du altid velkommen til at ringe til vores Kundeservice på 4420 7200 mandag til torsdag mellem kl. 8-16 og fredag mellem kl. 8 og 15.30.Jeg ved jo ikke om du er elektrikker mm, men der er "masser" af slutkunder, der giver sig i kast medIHC, selvom at det faktisk kun må installeres af en EL installatør, og det kan giveproblemer med elsikkerhedenSæt nu LK´s kundeservice hjælper en privat med at bryde loven eller lave en direkte farlig installationhvem har så ansvaret........?Kunden kan altid sige "jamen jeg ringene til LKS og fik at vide hvordan jeg skulle forbindestærkstrømmen i tavlen, da jeg ikke kunne forstå vejledningen"...........IHC og EL er KUN for fagfolk...Der er en grund til at vores uddannelse tager op til 6 år.....:-)
Når man går ind via LK.dk og vælger privat>kontakt så får man på privatsiden følgende: [img size=331]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/Udklip-e0cd149f9d5ab40b7fa2831579c3ec28.JPG Så deres teknisk service er også rettet til private (ifølge dere hjemmeside)Nu drejede den her case sig altså om IHC NET BASIC, og der er der ingen krav til at det skal være en aut. installatør der håndterer det. Der er hverken stærk elller svagstrøm involveret i IHC net BASIC (bortset fra at fordelingsenheden skal tilsluttes en stikkontakt vis den medfølgende strømforsyning, men det skal router osv. jo også)

post-493-13549256761987_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

MCF.....Du har ret.....:-)Det kræver ikke den store installatøruddannelse at lave IHC NET/BASISjeg holder dog fast på at det link du har fundet, er henvendt til den professionelle.Men der sidder jo flere LK folk og kigger med på dette fiorum, så det kunne jovære smart om de gav deres besyv med.......:-)så jeg tilspørger hermed de LK folk, der kigger med....:-)Er LKS for alle og enhver, der har et teknisk spørgsmål og som ønsker hjælp....Så må vi jo se om de kommer ud af busken og giver mig medhold eller jeg fårdet røde kort...

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok