Hop til indhold
  • 0

Hvad, Hvor og Hvordan


Premnath Kangatharan
 Share

Spørgsmål

Hej Allesammen, Jeg er helt ny bruger af IHC systemet siden min elektrikker har lavet programmeringen for mig har jeg ikke rørt systemet.Men der er nogen ting jeg godt kunne tænke mig at få ændret....Jeg aner intet til det hele, men jeg er kommet så langt at jeg har fået downloaded LK IHC Visual, og fået forbindelse til mit anlæg. Længere er jeg ikke kommet, og kunne godt tænke mig lidt info omkring det her...Findes der nogen guide her, eller andre steder som kan hjælpe mig med programmeringsdelen af et IHC system???Ting som jeg søger hjælp til er feks. hvordan ændrer jeg output på f.eks. et tasttryk???Hvad er KIP, jeg ser flere af jer nævne det, men jeg er ikke rigtig sikker på hvad der menes med det??Hvordan kan jeg tvangsstyre udgange??Hvordan kan jeg opbygge et scenarie på min computer så jeg kan tjecke status både via min lokale comp. og via internettet??Hvordan laver jeg f.eks. et program som tænder for en udgang på et estemt tidspunkt og slukker det på et tidspunkt automatisk??OSV OSV.....Det kunne værer rigtig fint hvis en af jer bruger MSN og har løst til at tilføje mig, så i kan hjælpe mig hvis der skulle opstå noget.... Send mig en PM med jeres mail hvis der er noge som kan hjælpe

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Alt det du ønsker kan man - og meget mere.Selvom den medfølgende manual ikke er perfekt, så er det en rigtig god idé at læse den.Jeg ved godt at rigtige mænd læser ikke manualer, men for en gangs skyld så synes jeg du skulle prøve.KIP betyder at en udgang skifter hver gang der trykkes på et tryk. Tryk - går ON, Tryk - går OFF, Tryk - går ON, Tryk - OFF osv...Jeg brugte også lige nogen tid til at forstå det, men det er et helt normalt elektrikterudtryk.God fornøjelse med læsning af manualen. (Der er nogen småfejl men det gør at du lærer det).

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Controlleren leveres inkl. software, 2 m. antennekabel og antenne. Anvend kun antennekabel fra LK´s sortiment. Der medleveres 1 stk. 2 m. skærmet Kat.5E patchkabel.PS hvis du kikke her er der liste og brugsfoviring til alle LK's produkter:http://www1.lk.dk/katalog.jhtmlog under "intelligente styresystemer" er alt ihcB)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok