Jacob Madsen Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 lige et billed af min tavle indtil videre, den er indbygget i et skab, med "falsk" bund, der sidder et skab til ved siden af, som snart snart skal tages i brug til en UG24 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jacob Madsen Besvaret April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2009 [img size=600]http://ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/13042009_001_1.jpg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jacob Madsen Besvaret April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2009 [img size=600]http://ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/130420091.jpg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MrBech Besvaret April 13, 2009 Rapporter Share Besvaret April 13, 2009 HejKan se at du har HPFI og sikringer i samme tavle som svagstrøm er du sikker på at det er lovligt.Er den testet i tavlekat ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret April 13, 2009 Rapporter Share Besvaret April 13, 2009 tavlekat vil næppe lave det, men hvis man adskiller det med en plastplade er det ikke et problem..svagstrøm (ihc) må ikke være ført sammen 230V i en tavle.:side: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jacob Madsen Besvaret April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2009 jo det må man da gerne hvis respekt afstanden er opnået (hvilke den er) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret May 5, 2009 Rapporter Share Besvaret May 5, 2009 din plasering af antenne vil kunne give dæknings problemer da antenne er rundstrålet og ikke har den store spredning op / ned. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jacob Madsen Besvaret May 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 6, 2009 jeps det ved jeg godt, den er også flyttet nu, billedet er taget samme dag som jeg skiftede controlleren med en 2.0 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts